billigt agp kort
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-03-09 15:32

Hej

Nogen der ved hvor man kan købe et billigt agp graffikkort, synes at
se at PCI-E kort er meget billige men der sælges tilsyneladende ikke
rigtigt agp kort mere?

Bare til min forældres computer hvor graffikkortet er gået sig en tur.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 17-03-09 03:36

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

----

Ok og de kan ikke vente til det kommer hjem igen?
(kunne ikke dy mig hehe)
Tja, der fås jo ikke det vilde til AGP længere.
Det billigste på EDBpriser er dette:
Det kan fint bruges til små ting som surfen, kontor arbejde og lign.
Men når det kommer til spil, så er det altså intet værd, jo små spil der
ikke kræver meget.

Mvh
Benjamin

Fra : jk

Dato : 17-03-09 08:54

On Mon, 16 Mar 2009 14:31:55 -0700 (PDT), Bjarke Hansen
<bjarke_h@hotmail.com> wrote:

> [...]
>rigtigt agp kort mere?
>
>Bare til min forældres computer hvor graffikkortet er gået sig en tur.

På ebay.co.uk er der masser.

Hvis man har paypal tilknyttet et visa-kort, er betaling meget let, og
toldproblemer er der ikke.

Jeg har fundet et low-profile kort m. 64 Mbyte i gammeldags pci. Det
kører compiz 3D i linux !

mvh

John