ALDI bærbar med NVIDIA® GeForce® 9600M GS ~
Fra : Hans Ole

Dato : 14-03-09 20:36

Godaften.

Min søn ønsker sig en bærbar som hovedsageligt skal bruges som
spillemaskine.
ALDI har en på bud i næste uge.
http://www.medion.com/ms/aldi/md97320/dk/flash.html
Kan den anbefales eller skal jeg kigge efter noget helt andet?

Mvh Hans Ole

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-03-09 22:20

Hans Ole wrote:

> http://www.medion.com/ms/aldi/md97320/dk/flash.html

Det grafikkort ligger i underkanten af den anbefale grafikkortydelse i
dag. GS-kort bør man i reglen undgå i gamingsammenhæng.
GT er minimum som anbefaling herfra.

Jesper Poulsen

Fra : Hans Ole

Dato : 16-03-09 16:35

Jesper Poulsen wrote:

> Det grafikkort ligger i underkanten af den anbefale grafikkortydelse i
> dag. GS-kort bør man i reglen undgå i gamingsammenhæng.
> GT er minimum som anbefaling herfra.

Mange tak for svaret.
Jeg må vist en tur ud i junglen.
Umiddelbart synes jeg det er svært at finde rundt i de forskellige
muligheder.

Mvh Hans Ole

Fra : Kurt Lund

Dato : 16-03-09 16:49

"Hans Ole" <dispatcher@SLETDETTEsmugglers-division.dk> skrev i meddelelsen

> Mange tak for svaret.
> Jeg må vist en tur ud i junglen.
> Umiddelbart synes jeg det er svært at finde rundt i de forskellige
> muligheder.
>
> Mvh Hans Ole
Hej Hans Ole

Er det mest til spil så køb en stationær PC, hvis du skal have en bærbar /
Slæbbar PC til spil koster de kassen.
Asus har nogle slæbbar der kan eks. Asus - G71G-7T014K til 13.093,00 og den
har også GS kort.
Jeg har selv en Acer Travelmate 7720G som kostede små 10k ja den kan da
spille meeen det er sku ikke en fornøjelse.

Og for 6000 kr til en alm PC for du en meget stærkere PC.

Mvh
Kurt

Fra : Hans Ole

Dato : 16-03-09 18:14

> [...]
> Jeg har selv en Acer Travelmate 7720G som kostede små 10k ja den kan
> da spille meeen det er sku ikke en fornøjelse.

Kan godt se der fåes meget mere for pengene ved en stationær men han har en
udmærket stationær.
Knægten ønsker sig en bærbar/slæbbar for tage med til kammerater og hvor han
nu ellers rejser rundt.
Der skal vist lige overvejse nogle ting.
Men tak for rådene

Mvh Hans Ole

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 16-03-09 18:30

Hans Ole wrote:

> Knægten ønsker sig en bærbar/slæbbar for tage med til kammerater og hvor han
> nu ellers rejser rundt.

Der findes bæreseler til nem flytning af stationære maskiner.

Jesper Poulsen

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-03-09 08:49

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> wrote in message

> Der findes bæreseler til nem flytning af stationære maskiner.

Lidt ala denne ?
http://www.ryanbyrd.net/PortablePC.jpg

Bjarne K.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-03-09 18:12

Bjarne K. wrote:

> Lidt ala denne ?
> http://www.ryanbyrd.net/PortablePC.jpg

Linket virker ikke...

Jesper Poulsen

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-03-09 19:09

> Linket virker ikke...
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Det var bare et forsøg på at være morsom.

Den kan ses her (forhåbentlig)

http://www.veryfunnypics.com/pics/computers/imagepages/25.htm

Bjarne K.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-03-09 21:43

Bjarne K. wrote:

> Det var bare et forsøg på at være morsom.

Jeg var seriøs nok med mit forslag:
http://studiedata.dk/shop/gear-grip-145c1.html

Jesper Poulsen

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-03-09 22:02

> Jeg var seriøs nok med mit forslag:

Det er jeg ikke i tvivl om. Jeg kom bare til at tænke på dette foto, jeg så
for nogle år siden.

> http://studiedata.dk/shop/gear-grip-145c1.html

Er nok standart udstyr for folk der tager til computer parties.

Bjarne K.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-03-09 22:08

Bjarne K. wrote:

> Er nok standart udstyr for folk der tager til computer parties.

Jeg har ikke længere end at jeg kan have mit udstyr på en sækkevogn

Jesper Poulsen

Fra : J. E.

Dato : 17-03-09 22:28

"Hans Ole" <dispatcher@SLETDETTEsmugglers-division.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ellers rejser rundt.
> Der skal vist lige overvejse nogle ting.

Processoren er også en bedaget Core Duo á la "Celeron-type". De holder nok
restsalg.