søge på min medicindatabase
Fra : Hr Jørgen

Dato : 16-03-09 18:15

Jeg skulle kunne gå ind i sundhed.dk og ved hjælp af min digitale signatur
finde den liste frem, apoteket udprinter til mig. Listen over de
medikamenter, jeg har recept på - og hvor mange gange, der er tilbage.

Det er jo en helt ny ekspeditionsform, der nu er indført på apotekerne. De
gammeldags recepter udprinter de pligtskyldigt til kundn, men det er ikke
dem, man skal bruge fremover. Det er den omtalte liste. Man viser sit
sygesikringskort og beder om det, man skal bruge. Intet andet. Det ER da
smart.

Jeg har rodet rundt inde i "sundhed.dk" og ledt højt og lavt. Forgæves.
Hvordan finder jeg den liste, jeg er ude efter, så jeg kan printe den ud
selv?

Mvh Jørgen
..

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 16-03-09 18:56

Hr Jørgen skrev:
> [...]
> medikamenter, jeg har recept på - og hvor mange gange, der er tilbage.
> Hvordan finder jeg den liste, jeg er ude efter, så jeg kan printe den ud

Det ved jeg ikke, men jeg tror du får mere ud af at spørge i dk.helbred
eller evt. dk.videnskab.sundhed.

Denne gruppe beskæftiger sig med teknikken bagved det som brugerne
oplever som databaser.

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-09 18:59

Hr Jørgen wrote:
> Jeg skulle kunne gå ind i sundhed.dk

Prøv dk.sundhed eller dk.forbruger.offentlig-service

Fra : Hr Jørgen

Dato : 16-03-09 20:57

OK. Det prøver jeg. Tak