Hed filer
Fra : Nils C. Thomsen

Dato : 14-03-09 12:13

Jeg tegner i Autocad, og det program som CNC maskinen anvender hedder
Wintool, og det kan kun læse HED filer, og jeg kan ikke konverter mine Auto
Cad tegninger til HED filer

med venlig hilsen

Nils C. Thomsen

Fra : Max

Dato : 14-03-09 12:55

Hej Nils

> Jeg tegner i Autocad, og det program som CNC maskinen anvender hedder
> Wintool, og det kan kun læse HED filer, og jeg kan ikke konverter
> mine Auto Cad tegninger til HED filer

Hvorfor svare du ikke på de spørgsmål der er stillet i dit første indlæg
istedet for at starte en ny tråd ?

--
Mvh Max

Fra : Nils C. Thomsen

Dato : 14-03-09 13:52

> Hej Nils

> Hvorfor svare du ikke på de spørgsmål der er stillet i dit første indlæg
> istedet for at starte en ny tråd ?
>
> --
> Mvh Max

Beklager min fejl

mvh
Nils

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 14-03-09 17:01

"Nils C. Thomsen" <nthomsen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tegner i Autocad, og det program som CNC maskinen anvender hedder
> Wintool, og det kan kun læse HED filer, og jeg kan ikke konverter mine
> [...]

Hej

exporter til dxf importer i Wintools

Hvor befinder du dig, jeg er ansat i Giben som sælger wintools, saa maaske
kan jeg hjælpe

Edwin Elowsson
Giben Scandinavia A/S
Mobil +45 2066 3511

Jeg tror, at man skal leve hver dag, som var det den sidste.
Det er derfor, jeg ikke har noget rent tøj,
fordi, helt ærligt, hvem vil vaske tøj sidste dag i sit liv?

Fra : Nils C. Thomsen

Dato : 15-03-09 15:31

"Edwin Elowsson" <ee@gipen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fordi, helt ærligt, hvem vil vaske tøj sidste dag i sit liv?
>Tak for hjælpen, jeg tror det er ok nu, ellers kontakter
jeg dig.

mvh

Nils C. Thomsen