Bruger
Fra : Edwin Elowsson

Dato : 13-03-09 22:59

Hej

65 aar brugt Autocad siden R2.6 nogen højre

Edwin
--

Søger freelance Job in Acad, nc programering, Mastercam, Alphacam.

Fra : Max

Dato : 13-03-09 23:12

Hej Edwin

> 65 aar brugt Autocad siden R2.6 nogen højre

1,92 m.

--
Mvh Max

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 14-03-09 08:21

Ha Ha for lav.

Edwin Elowsson

"If you have a difficult task, give it to a lazy person
- they will find an easier way to do it." - Hlade's Law

Fra : Leif

Dato : 14-03-09 21:58

"Edwin Elowsson" <ee@gipen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Edwin
> --
>
> Søger freelance Job in Acad, nc programering, Mastercam, Alphacam.

Er kun næsten 55, og har i snart 24 år brugt Autodesk produkter til mekanik.

Jeg flirtede lidt med 2.1 i tiden op til jul 1985, herefter 2.5 fra sommeren? 1986 og
herefter versionerne 9, 12, 13, 14 (absolut den bedste version med neti neti norm),
senere med Mechanical Desktop og efterfølgende Inventor fra version 1.
I dag kun Inv 11pga. firmaets IT politik med afventende servicepakker trods Subscription.

Jeg bruger faktisk stadig R14 og Camball Cut til at lave programmer til en Esab skæremaskine.

Mvh, Leif

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 15-03-09 09:22

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> trods Subscription.
>
> Jeg bruger faktisk stadig R14 og Camball Cut til at lave programmer til en

startede i 1986 med 2.6 derefter alle vertioner og i dag 2009 og 2010 om 3
uger, naaede aldrig Mechanical Desktop, flirtede med Inv.4, har altid ønsket
at komme igang med Inv. men i disse tider er der ingen som vil investere.

Bruger i dag 2008 2009 til programmer til CNC maskiner fortrinsvis træ og
plast.

Er i et firma som sælger CNC maskiner.

Mvh Edwin