MS Expression Web
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 11-03-09 09:43

Er det hverken vers. 1 eller 2 af Expression Web som findes i en dansk
udgave?

--
Jørgen Grandt

Fra : Canonbonke

Dato : 11-03-09 15:32

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
| Er det hverken vers. 1 eller 2 af Expression Web som findes i
en dansk
| udgave?
|
| --
| Jørgen Grandt

Det er vist stadig sådan landet ligger. Ved nytårstid undersøgte
jeg hos Microsoft vedr. deres planer om en dansk udgave, og fik
svaret at der ikke var aktuelle planer om det.
Men skidt med sproget er jeg tilbøjelig til at mene, men det
tager tid at vænne sig til tastaturgenvejene, især hvis man
samtidig arbejder med FrontPage på dansk
mvh Knud

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 12-03-09 00:33

"Canonbonke" skrev bl.a.:

> Men skidt med sproget er jeg tilbøjelig til at mene, men det
> tager tid at vænne sig til tastaturgenvejene, især hvis man
> samtidig arbejder med FrontPage på dansk

Jeg er på nippet til at kaste mig ud i en investering i herligheden, men
bliver lidt forvirret over oplysningerne i de mange Google-hits: Er det
hip som hap om man kører XP (som jeg) eller Vista?

--
Jørgen Grandt

Fra : Canonbonke

Dato : 12-03-09 05:22

> [...]
| bliver lidt forvirret over oplysningerne i de mange
Google-hits: Er det
| hip som hap om man kører XP (som jeg) eller Vista?

Jeg kører også xp, uden problemer, og der står på emballagen at
den også kører i Vista. Jeg købte min udgave som "opgradering",
se råd fra Jens Peter Karlsen i tråden "expression web 2" fra
20081201.
Men prøv den dog først gratis i 1 md ved download fra Microsoft.
http://expression.microsoft.com/en-us/cc136523.aspx

mvh Knud