hed filer
Fra : Nils C. Thomsen

Dato : 10-03-09 19:18

Hej gruppe

er der nogen der ved hvordan jeg konverter en dwg.fil til
en hed.fil
Det er det eneste en CNC maskine jeg har kendskab til,
den vil læse ?

med venlig hilsen

Nils C. Thomsen

Fra : Max

Dato : 10-03-09 19:32

Hej Nils

> er der nogen der ved hvordan jeg konverter en dwg.fil til
> en hed.fil
> Det er det eneste en CNC maskine jeg har kendskab til,
> den vil læse ?

Er det en gammel maskine ?

Et gammelt tegneprogram der hed Hi-Eddi til C64 brugte
formatet hed så vidt jeg husker.

--
Mvh Max

Fra : Leo_Jensen

Dato : 12-03-09 05:37

On 10 Mar., 19:31, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej Nils

> Er det en gammel maskine ?
>
> Et gammelt tegneprogram der hed Hi-Eddi til C64 brugte
> [...]

Det lyder rigtigt:

http://filext.com/file-extension/hed

MVH Leo

Fra : P.C.

Dato : 12-03-09 05:55

On 10 Mar., 19:18, "Nils C. Thomsen" <nthom...@post3.tele.dk> wrote:
> [...]
> en hed.fil
> Det er det eneste en CNC maskine jeg har kendskab til,

Hvilken maskine er det, hvilken inerface bruger den, --- jeg spørger
fordi hvis der blot skal sendes insruktioner kan de måske gøres med en
applikation.