Campingplads Normandiet
Fra : Poul E.

Dato : 09-03-09 09:24

Hej
Er der nogen som kan anbefale en god campingplads i Normandiet, gerne tæt på
invationskysten. Der skal være ordentlige sanitærer forhold. Jeg ved ikke om
vestenvinden er lige så fremherskende i Frankrig som her i Danmark, men hvis
det er tilfældet så også gerne mulighed for læ. Vi har ikke børn med.

Poul

Fra : Ivan Hebnes

Dato : 09-03-09 21:13

prøv her: http://www.camping-qualite-normandie.com/

Med venlig hilsen
Ivan

Ivan

http://ivan.hebnes.dk

Fra : Bg

Dato : 14-03-09 16:37

> [...]
> ikke om vestenvinden er lige så fremherskende i Frankrig som her i
> Danmark, men hvis det er tilfældet så også gerne mulighed for læ. Vi har

Hej Poul

Vi har været på denne
http://maps.google.dk/?ie=UTF8&ll=49.465921,-1.238065&spn=0.022229,0.03768&t=h&z=15
Gode sanitære forhold og der er hække rundt om de fleste pladser, så der er
læ.

BG