Skal partitionen formateres inden image læ~
Fra : Thomsen

Dato : 09-03-09 21:12

Hej
Har tænkt mig at lægge lægge et image/backup ud på mit c-drev der er gået
kuk i.
Skal man formatere partitionen med c drevet før man "folde" sit image ud?
Eller overskriver image'et bare den gamle partition?

mvh Ole

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-03-09 23:27

Thomsen skrev:

> Skal man formatere partitionen med c drevet før man "folde" sit image ud?
> Eller overskriver image'et bare den gamle partition?

Imaget overskriver den gamle partition.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk