java vokser
Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 08-03-09 18:40

Hej NG

jeg er måske helt OT, men peg mig så venligst i rigtig retning af NG ....

Jeg kører XP Home, fuldt opdateret og Java 1.06_11

jeg spiller også på Spigo.dk, hvor spillene er javabaserede. Under spillet
vokser java stille og roligt fra ca 80 MB Mem til ca 120+, hvorefter
programmet hakker. Nogen der har en forklaring/bud på afhjælpning af
problemet?

mvh Carsten

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed...

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 09-03-09 04:17

Carsten Finn Rasmussen wrote:
> Hej NG
>
> jeg er måske helt OT, men peg mig så venligst i rigtig retning af NG

Glem det..... fandt en opdatering