xml data til dynamisk tekstfelt - fejler
Fra : Peter Nicolaj

Dato : 06-03-09 18:06

Jeg er stødt på et problem nogle gange.

Jeg henter data-tal fra et xml dokument til et dynamisk tekst
felt i flash. Et vilkårligt loadet tal i tekstfeltet mellem 1-6
skal få et movieclip til at sætte igang forskelligt af hvilket
tal det er.

Problemet er det kun virker hvis jeg skriver et tal i feltet i
forvejen. Skal den derimod først hente fra xml-dokumentet reagere
den simpelthen ikke på det.

Jeg har prøvet at sætte scriptet som skal sætte movieclippene
igang til at starte senere, så taldataene når at blive hentet til
aflæsning.

if (stjerner == 4){
   _parent.fullstars_mc.gotoAndStop(7);
   }

Men den vil altså bare ikke gå efter tallet, når det skal hentes.
Hvad kan jeg gøre for at løse problemet?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne