Grønne mennesker; humane kimærer
Fra : Per Rønne

Dato : 25-02-09 12:33

På:

<http://ing.dk/artikel/96460-solfangere-fra-blade-indopereres-i-menneske
celler?nyhedsbrev>

kan det ses at man nu er ved at skabe en fusion mellem menneske og
plante; et grønt menneske med grønkorn, så det kan udnytte solens
energi.

Vel især til at oplade forskellige, indopererede apparater.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Emperor Douane VI of~

Dato : 26-02-09 15:42

On 25 Feb., 08:32, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
> [...]
> --
> Per Erik Rønnehttp://www.RQNNE.dk
> Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est

Iflg. et åbenbart mere troværdigt medie
http://www.videnskab.dk/composite-1888.htm

"Målet er ikke grønne mennesker
Selvom det er en dragende tanke, så er det ifølge forskerne ikke vejen
til at skabe grønne øko-mennesker, der kan leve af solens stråler
alene. Men det kan blive et vigtigt redskab i kampen for at få skadede
nervefibre til at fungere igen og kan måske på sigt forbedre
livskvaliteten hos mennesker med lammelser, høre- eller
hjerteproblemer. Eller patienter med Parkinsons sygdom."

Fra : Per Rønne

Dato : 27-02-09 06:35

Emperor Douane VI of Nebraska <kejser.douane.vi@gmail.com> wrote:

> Iflg. et åbenbart mere troværdigt medie
> http://www.videnskab.dk/composite-1888.htm

Især når man ikke har fulgt linket til Ingeniøren.

> [...]
> livskvaliteten hos mennesker med lammelser, høre- eller
> hjerteproblemer. Eller patienter med Parkinsons sygdom."

Nøjagtig samme formulering bruges i Ingeniørens artikel. Selv om de to
artikler har forskellige forfattere, er formuleringerne forbløffende
ens; den sidste går dog så lidt længere.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Emperor Douane VI of~

Dato : 27-02-09 10:48

On 27 Feb., 02:34, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Især når man ikke har fulgt linket til Ingeniøren.

Det har man selvfølgelig ikke, når man allerede har læst om det i
videnskab.dk.

> Nøjagtig samme formulering bruges i Ingeniørens artikel. Selv om de to
> artikler har forskellige forfattere, er formuleringerne forbløffende
> ens; den sidste går dog så lidt længere.

Pressemeddelelse til grund for begge artikler men

Din kommentar "et grønt menneske" står i kontrast til videnskab.dk's
"Målet er *ikke* grønne mennesker" (min fremhævelse)

Fra : Per Rønne

Dato : 27-02-09 19:45

Emperor Douane VI of Nebraska <kejser.douane.vi@gmail.com> wrote:

> Din kommentar "et grønt menneske" står i kontrast til videnskab.dk's
> "Målet er *ikke* grønne mennesker" (min fremhævelse)

Hvad andet vil du kalde mennesker med grønkorn end - grønne?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-02-09 20:16

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvad andet vil du kalde mennesker med grønkorn end - grønne?

Våde bag ørene?

Mvh
Martin

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 09-03-09 23:40

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev

> Hvad andet vil du kalde mennesker med grønkorn end - grønne?

Har i ikke hørt om grønskollinger?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Emperor Douane VI of~

Dato : 28-02-09 07:36

On 27 Feb., 15:45, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Hvad andet vil du kalde mennesker med grønkorn end - grønne?
> --
> Per Erik Rønnehttp://www.RQNNE.dk
> Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est

Hvad med: Mennesker?

Alle mennesker, med undtagelse af albinoer, har melamin i huden.
Melamin er et mørkbrunt farvestof.
Er alle mennesker mørkebrune?

"sed in errore perseverare turpe est" - husk det! (idet jeg antager,
at du kender betydningen)

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 09-03-09 23:15

On 2009-02-25, Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
> På:
>
><http://ing.dk/artikel/96460-solfangere-fra-blade-indopereres-i-menneske
> celler?nyhedsbrev>

Findes der nogetsteds en tekst på engelsk omkring dette?

Fra : Per Rønne

Dato : 10-03-09 00:23

Jesper Lauridsen <rorschak@sorrystofanet.dk> wrote:

> Findes der nogetsteds en tekst på engelsk omkring dette?

Der plejer at være et link i Ingeniørens artikel, som du når ved at
følge linket. Ellers må du ud fra artiklen google på det.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Vidal

Dato : 17-03-09 12:32

Per Rønne skrev:
> [...]
>
> kan det ses at man nu er ved at skabe en fusion mellem menneske og
> plante; et grønt menneske med grønkorn, så det kan udnytte solens

Lidt i tråd med dette:

http://www.thefreelibrary.com/Sun+powered+slug.-a0193958325

--
Venlig hilsen,