Problem med shape tween og shape points
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 05-03-09 12:52

Hej

Jeg skal have lavet en simpel animation af en figur der skifter form 3
gange for at ende som den oprindelige figur.

Jeg har været nødt til at bruge shape points for at få den helt rigtige
tween, men jeg det problem at mine shapepoints forsvinder fra 3.
keyframe. Hvordan kan det være?

Her er en lille illustration af min timeline:

keyframe 1|||||||||keyframe 2||||||||keyframe 3||||||keyframe 4

keyframe 1 - indeholder original shape og her vises shape points
keyframe 2 - indeholder redigeret shape og her vises shape points
keyframe 3 - indeholder redigeret shape, udgave 2 og her vises
shapepoints ikke.

Nogen der kan forklare dette?

Jeg bruger flash CS3

/Brian

Fra : Dr.Xerox

Dato : 05-03-09 13:56

"Brian Bendtsen" <bb@bellevuevej.dk> skrev i en meddelelse news:49afbc7b$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> keyframe 3 - indeholder redigeret shape, udgave 2 og her vises shapepoints ikke.

Hej

Læg den op på Sendspace, og kom med et link: så vil jeg se på den.
http://www.sendspace.com

Mvh Poul

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 06-03-09 08:36

Dr.Xerox skrev:

> Hej
>
> Læg den op på Sendspace, og kom med et link: så vil jeg se på den.
> http://www.sendspace.com
>
> Mvh Poul

Hej

Jeg fandt lidt hjælp på nettet og løsningen blev at bruge flere lag.

Ellers tak

mvh. Brian