Hvad skal man vælge ?
Fra : Hagar

Dato : 03-03-09 14:06

Hej i gruppen

Det er ved at være på tide at skulle have en ny skærve knuser, min gode
gamle Aprilia Rally ac 50 er ved at være noget oppe i alderen, den er fra
98. Jeg er også blevet lidt af en kylling, så jeg vil droppe at tune en ny,
den jeg har nu har kørt med evo. siden start, og har kun høstet én bøde, men
nu har de der lakridspinde fået rullefelt med, og DET vil jeg ikke støde ind
i.

Jeg har i tankerne at det IKKE skal være en T-Hansen model, der må gerne
være store hjul, og gerne en 4 takter. Jo flere HK jo bedre, for der kommer
lidt vægt på ryggen af den, og så må den gerne have lidt frække farver, men
intet af dette er noget krav.

Hagar

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 03-03-09 18:57

Hagar wrote:

> Jeg har i tankerne at det IKKE skal være en T-Hansen model, der må gerne

Tja, min THansen-ting har over 10.000 km bag sig, er 2 år gammel og har
været i hænderne på en THansen-mekaniker 3 gange (da den blev samlet,
til 1000km eftersyn og for 2 uger siden da forbremsen skulle udluftes).
Der har været minimalt vedligehold på den og ikke mere end man selv kan
foretage. Det tager feks. 15 minutter at stille ventiler.

Jesper Poulsen