Hvad vejer din kat?
Fra : Sabina H.

Dato : 24-02-09 10:06

jeg tænkte det måske var på tide med en minipræsentation af vores elskede
kræ....

derfor tænkte jeg man kunne lave et oplæg hvor folk kan skrive lidt om deres
kat, feks:

hvad hedder din kat?
Race?
Hankat/hunkat?
hvornår er din kat født / eller hvor gammel er din kat
hvad vejer din kat?
er din kat neutraliseret?

for mit eget vedkommende hedder det:

Linda
Perser
Hunkat
ca 7 år
ca 3 kg
ja

Dizzy
Perser
hunkat
ca 4 år
ca 2 kg (mere om vinteren)
nej - er meningen hun skal bruges i avl senere... har fået første kuld

Mysli ( mystique)
Perser/huskat
Hankat
4.2 kg
7 mdr
ja

Wolle ( Wolverine)
Perser/huskat
hankat
4 kg
7 ½ mdr
ja

min tanke er at vi måske kan få en eller anden form for "hvad er normalen"
via en afslappet form for statistik ;)
--
Knus,
Sabina

Fra : ager

Dato : 24-02-09 10:29

"Sabina H." <sabina@mandezonen.dk> skrev i meddelelsen
> jeg tænkte det måske var på tide med en minipræsentation af vores elskede
> kræ....

God ide!

mine er;

Navn; Anthon
Race; Ragdoll
Hankat/hunkat; han
Født; 15/6 2003
Vægt; ca.7-8kg
Neutraliseret; Ja

Navn; Albert
Race; Ragdoll
Hankat/hunkat; han
Født; 15/6 2003
Vægt; ca 4-5 kg
Neutraliseret; Ja

Navn; Harald
Race; skovkat/bld.
Hankat/hunkat; han
Født; ?? ca.4 -5år
Vægt; ca.6-7 kg
Neutraliseret; Ja

Mvh. Marie
www.agers.dk
www.photopassion.dk

Fra : Ladyinred

Dato : 24-02-09 10:57

Det var en god idé

Navn:Fredo
Race:Norsk skovkat
Køn:Han
Født: 22/9-2006
Vægt: 5.5kg
Neutraliseret:Ja

Micro:
Race:Norsk skovkat
Køn:Han
Født:22/9-2006
Vægt:4.4kg
Neutraliseret: Ja

Navn: Sesse
Race:Hellig Birma
Køn:Hun
Født:22/6-2007
Vægt:3.3kg
Neutraliseret:Ja
--
Mange hilsner
Birgit

Fra : Stig Johansen

Dato : 24-02-09 15:13

Sabina H. wrote:

> jeg tænkte det måske var på tide med en minipræsentation af vores elskede
> kræ....
>
> derfor tænkte jeg man kunne lave et oplæg hvor folk kan skrive lidt om
> deres kat, feks:

Det synes jeg er en rigtig god ide, savner selv lidt
sammenligningsgrundlag :)

> hvad hedder din kat?

Twix.

> Race?

Unknown to mankind:) (aka gadekryds - rundkørsel eller lign.)

> Hankat/hunkat?

Han.

> hvornår er din kat født / eller hvor gammel er din kat

Født: unknown - men et sted i maj 2007.

> hvad vejer din kat?

For ca. ½ år siden 5,1 Kg - lidt før nytår 6,3Kg, lidt efter nytår 6,4Kg,
ved det årlige besøg hos dyrlægen 6,35 Kg

> er din kat neutraliseret?

Ja.

Stig Johansen

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-09 20:18

> hvad hedder din kat?
Buster
> Race?
Huskat
> Hankat/hunkat?
Han
> hvornår er din kat født / eller hvor gammel er din kat
6-6-04, altså 4½ år
> hvad vejer din kat?
Knap 6 kilo
> er din kat neutraliseret?
Jep
;)

Fra : Benny

Dato : 25-02-09 02:44

hvad hedder din kat?
Den ene hedder Ping og den anden Pong
Race? begger er
ÆGTE gadekryds.
Hankat/hunkat?
De er brødre..
hvornår er din kat født / eller hvor gammel er din kat. De er født ca.
17-4-2008
hvad vejer din kat?
Ping ca. 4½kg og Pong lidt mindre.
er din kat neutraliseret?
Begger er neutraliseret.
Er din kat øretatoveret?
Begge er øretatoveret

Hilsen
Benny

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 25-02-09 21:57

God og sjov idé Sabine :)

Her er mine "fastliggere"

Frede/Mulle/Freddie
Huskat, rødstribet
Han
Knapt 10 år
7 kg
Kastreret
Diabetes-kat på insulin

Miver
Huskat (søster til Frede)
Huskat, sort/hvid
Hun
Knapt 10 år
5 kg
Steriliseret
Seriøs hunkat-mokkerøv

BajseLejse
Huskat, sort
Hun
ca. 2 år
6.5kg
Steriliseret
Kronisk "madøre"

Herudover er jeg fodervært for vel omkring 12-15 fritlevende katte - alle
neutraliserede og øremærkede inden genudsætning :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Kate

Dato : 28-02-09 19:03

"Sabina H." <sabina@mandezonen.dk> wrote in

> jeg tænkte det måske var på tide med en minipræsentation af vores
> elskede kræ....

Okay, jeg vil også gerne lege med

> hvad hedder din kat?
> Race?
> Hankat/hunkat?
> hvornår er din kat født / eller hvor gammel er din kat
> hvad vejer din kat?
> er din kat neutraliseret?

Lante,egentligt hedder han Atlantis på sin stamtavle, men det bekom mig
ikke vel, derfor forkortelsen.
Han er blå somali
Han er født 14 oktober 1999 på Lolland
Han vejer 4,25 kg, det ved jeg så præcist fordi han blev vejet hos
dyrlægen for 1½ måned siden i forbindelse med medicinering. Han er
desværre lidt af en svækling.
Han var kastreret ved købet da han er tidligere udstillings og avlskat.

Mowgli
Han er hvad vi engang her i gruppen kaldte, affaldskat. At jeg så var
så heldig at få ham, er jo en anden sag.
Han er født 23 maj 2002 i Stouby ved Vejle.
Ved sidst vacc. i august vejede han 6,9 kg, hvilket dyrlægen mener er
lige i overkanten.
Mowgli blev kastreret da han var 5½ mdr gammel, da han besteg min,
iøvrig kastrerede, kanin. Kaninen brød sig ikke om det

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Søren LH

Dato : 28-02-09 22:17

> [...]
> Race?
> Hankat/hunkat?
> hvornår er din kat født / eller hvor gammel er din kat

Sille
Maine Coon-blanding, sort/smoke
Hun
4 år
3,9 kg
neutraliseret

Basse
Huskat, gråstribet med hvidt
Han
8 år
5,0 kg
Neutraliseret

Mille
Huskat, tortie
Hun
2-3 år
4,3 kg
Neutraliseret

Bølle
Vildkat, blotched tabby
Han
? år
? kg (mindst 5)
?-liseret

Mvh
Søren

Fra : Inge

Dato : 28-02-09 23:32

> =?iso-8859-1?Q?S=F8ren_LH... skrev:

Guffe
Huskat Grå / hvid
Han
ca 8 år
6 kg
Neutraliseret (internatkat)

Gizmo
Huskat Rød/hvid
han
ca 2 år
pt 5 kg (vægt svinger pga hjerte / lunge medicin)
Neutraliseret (internatkat)

Cæsar
Perser sort/hvid
han
15/6/06
ca 5.2 kg
Neutraliseret (internatkat)

Med venlig hilsen
Inge
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : natalie sørensen

Dato : 23-05-09 19:11

> [...]
> 7 ½ mdr
> ja
>

> min tanke er at vi måske kan få en eller anden form for

hej
min kat er en huskat
5 år
5 kg