Nye dæmpere til solarium?
Fra : DDF

Dato : 25-02-09 21:16

Hvor køber man nye støddæmpere til et gammelt Silver sandwich solarium?

Model R12/12G fra 1987

På dæmperne står følgende:
23 200 572 WG WG 470N 07/84

En der har expertise på området?

Postet i hhv dk.fritid og dk.fritid.hus-og-have

Fra : -= JF =-

Dato : 25-02-09 23:54

DDF skrev:
> Hvor køber man nye støddæmpere til et gammelt Silver sandwich solarium?

Nu kender jeg desværre ikke mærket, men en tidligere kollega skulle
skifte dæmpere på sit solarium, og fandt ud af at de kostede en mindre
formue at købe.

Han afmonterede dæmperne for at se om han kunne stramme dem, og så at
der stod Ford på dem. Afsted til et Fordværksted der kunne fortælle at
det var dæmpere til bagklappen på en Escort.

Han tog til en autohugger og købte to brugte dæmpere til brøkdelen af
den pris som solarieforretningen ville have, og dæmperne passede som
hånd i handske.

Det kunne være at det var ulejligheden værd at se om noget lignende var
tilfældet med dine dæmpere.

Mvh John.

Fra : ernst.logstrup@gmail~

Dato : 27-02-09 04:22

Hej
Hvis du aflæser hvad der står på dem skal jeg se hvad vi kan gøre for
dig.
Mvh. ERLO
se evt min hjemmeside WWW.logst.dk

Fra : -= JF =-

Dato : 27-02-09 21:12

ernst.logstrup@gmail.com skrev:
> Hej
> Hvis du aflæser hvad der står på dem skal jeg se hvad vi kan gøre for
> dig.
> Mvh. ERLO
> se evt min hjemmeside WWW.logst.dk

Næh tak... (hint-hint)