Tekster på svensk faktura ?
Fra : Ukendt

Dato : 01-03-09 20:24

Er der nogen der har et godt link til - hvor jeg kan se hvordan en svensk
faktura ser ud - dvs hvad kalder de - de forskelligen standard ting som skal
med på en faktura -

per

Fra : Jesper Brock

Dato : 01-03-09 23:04

scanboat.com / Per Krabbe skrev:
> [...]
> faktura ser ud - dvs hvad kalder de - de forskelligen standard ting som skal

Jeg sidder med en i hånden, sendt til mig fra et svensk firma. Den skal
jeg da gerne scanne ind til dig, naturligvis uden beløb, hvis det kan
være en hjælp..

smidt en mail på jesper(at)flashlight-gruppen(dot)dk, hvis jeg skal
smide den i scanneren.

--
Venlig hilsen

Jesper Brock