? oversættelse dansk til svensk -
Fra : Ukendt

Dato : 24-02-09 15:28

Er der nogen her i gruppen der kan anbefale en akkurat, hurtig og prismæssig
forslag på en der kan løse oversættelse fra dansk til svensk - ?

per

Fra : GiWeo

Dato : 24-02-09 16:42

http://translate.google.com/translate_t?hl=da#

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-09 21:04

> http://translate.google.com/translate_t?hl=da#

Ok et forslag - pris og hastighed er ok men det kikser med >>akkurat<<

per

Fra : Mogens

Dato : 24-02-09 21:45

scanboat.com / Per Krabbe wrote:

> Ok et forslag - pris og hastighed er ok men det kikser med >>akkurat<<
>
> per

Ja jeg tror at de indfødte får sig nogle alvorlige latteranfald når de
ser noget dansk der er maksinoversat til svensk. Der skal i hvert fald
et noget kritisk øje på maskinoversættelsen, så det kræver at man kan en
del svensk for at metoden er gangbar. Efter min mening kan det til nød
bruges til noget ad hoc korrespondance, men til eks. en website vil det
uværgerligt give et præg af amatørisme, og så er det nok så som så med
salget.

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-09 08:15

"Mogens" <mail@nomail.dk> skrev i en >>

> [...]
> til noget ad hoc korrespondance, men til eks. en website vil det
> uværgerligt give et præg af amatørisme, og så er det nok så som så med

Tak for kommentar.

Muligheden var 112% ingen option - min kommentar gav forhåbentlig også det
indtryk.

per

Fra : Allan Soerensen

Dato : 24-02-09 21:20

"scanboat.com / Per Krabbe" <pkc snabel a scanboat punktum com> skrev i en
meddelelse news:49a40424$0$15885$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Er der nogen her i gruppen der kan anbefale en akkurat, hurtig og
> prismæssig forslag på en der kan løse oversættelse fra dansk til svensk -
> ?

Jeg plejer at bruge http://www.languagewire.dk/ til den slags opgaver.
De er billige, hurtige og resultatet plejer at være ok. De kan dog godt have
lidt problemer med at oversætte specifikke fagtermer korrekt, så man må
hjælpe dem lidt.

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-09 22:03

> [...]
> Er der nogen her i gruppen der kan anbefale en akkurat, hurtig og
> prismæssig forslag på en der kan løse oversættelse fra dansk til svensk -

Jeg plejer at bruge dynalingua.dk, han er effektiv og prisen er ok

/karsten