Win 32 heur
Fra : Erik Bøggid

Dato : 24-02-09 09:53

Er det muligt at fjerne det skidt. Agv kan ikke. Prøvede at installere
Virusfigther, uha uha, lad endelig være med det.

Vh. Erik

Fra : John

Dato : 24-02-09 19:24

"Erik Bøggid" <bygholmen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Er det muligt at fjerne det skidt. Agv kan ikke

Prøv her:
http://www.snapfiles.com/reviews/Belarc_Advisor/belarc.html

- og her:
http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da

- og her:
http://www.filehippo.com/updatechecker/

- og her:
http://www.snapfiles.com/reviews/Super-Anti-Spyware/SuperAntiSpyware.html

Prøv derefter, om AVG kan løse problemet.

John :)

Fra : Erik Bøggid

Dato : 25-02-09 13:01

Hej tak for henv. Men,men,men XP SP3 mislykkes og Superantispyware scanner
ca 1min så kommer der blå skærm med beskeden at en alv. fejl er opstået osv.
Når der så der er genstartet finder AGV mindst 10-15 filer den ikke kan rep.
Ps win.installationen er nyinst. fra geninstallations CD.
Med virusprogram deaktiveret kører pcen godt nok, mon den kan blive ved med
det ???

Fra : John

Dato : 25-02-09 13:18

"Erik Bøggid" <bygholmen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej tak for henv.

Velbekomme!

> Men,men,men XP SP3 mislykkes

Sp3 kræver Sp1, (men ikke Sp2)

> Superantispyware scanner ca 1min så kommer der blå skærm med beskeden at
> en alv. fejl er opstået osv. Når der så der er genstartet finder AGV
> mindst 10-15 filer den ikke kan rep.

Uha uha

> Ps win.installationen er nyinst. fra geninstallations CD.

Husk at afbryde forbindelsen til internettet under install

> Med virusprogram deaktiveret kører pcen godt nok, mon den kan blive ved
> med det ???

Næppe.. den står vist på en ny og spændende geninstallation :)

John

Fra : Ole C

Dato : 25-02-09 13:54

John skrev blandt andet:

> Sp3 kræver Sp1, (men ikke Sp2)

Ikke korrekt. SP3 indeholder alle tidligere opdateringer.
Men det hjælper næppe på OP's problemer......

--
vh
Ole C

Fra : kah

Dato : 25-02-09 15:54

Ole C skrev:

> Ikke korrekt. SP3 indeholder alle tidligere opdateringer.
> Men det hjælper næppe på OP's problemer......

John har ret, jeg har oplevet at SP3 forlangte SP1
installeret før den selv ville lade sig installere.

mvh
kaj

Fra : Ole C

Dato : 26-02-09 21:07

kah skrev blandt andet:

> John har ret, jeg har oplevet at SP3 forlangte SP1
> installeret før den selv ville lade sig installere.

Citat:
"Windows® XP Service Pack 3 (SP3) includes all previously released updates
for the operating system......"
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=68c48dad-bc34-40be-8d85-6bb4f56f5110&displaylang=en
Men OK da, lad os give John ret....

--
vh
Ole C

Fra : Erik Bøggild

Dato : 27-02-09 11:50

Tak for input. det endte med formatering og nu ser det ud til at den er
renset.