Word skabelon (MS Office 2003)
Fra : Erik

Dato : 03-03-09 00:09

Hej NG

Min skablon "Normal" laver fis med mig

Top magin stå til 2cm, men cursoren stå helt oppe i toppen af dokumentet,
som om at der ingen magin var.

Hvordan løser jeg det?

På forhånd tak
Erik

Fra : Erik Thisted

Dato : 03-03-09 08:22

Erik skrev:
> Top magin stå til 2cm, men cursoren stå helt oppe i toppen af
dokumentet,
> som om at der ingen magin var.
>
> Hvordan løser jeg det?
Nederst i venstre side - lige over statuslinjen - er der 4 knapper.
1) Normal visning -
2) Web-layoutvisning -
3) Visning af udskriftslayout -
4) Dispositionsvisning.
Mon ikke du er kommet til at aktivere nr. 1?
Prøv nr. 3.

Erik Th.

Fra : Erik

Dato : 03-03-09 11:13

> [...]
3) Visning af udskriftslayout -
4) Dispositionsvisning.
Mon ikke du er kommet til at aktivere nr. 1?

Nej, det er nr. 3 som jeg har aktiveret!

/Erik

Fra : Klaus H

Dato : 03-03-09 17:06

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse news:49ad029f$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Mon ikke du er kommet til at aktivere nr. 1?
> Prøv nr. 3.
>

> Nej, det er nr. 3 som jeg har aktiveret!

Så slet Normal.dot. Word danner selv en ny standard version.

Klaus H

Fra : Erik

Dato : 03-03-09 17:38

Så slet Normal.dot. Word danner selv en ny standard version.

Nu bliver det først rigtig sjovt.-( Nu forsvandt bundmagin også

Fra : emjeppesen

Dato : 03-03-09 18:16

Erik skrev:

>Så slet Normal.dot. Word danner selv en ny standard version.
>
>Nu bliver det først rigtig sjovt.-( Nu forsvandt bundmagin også

Der er ikke noget galt i at slette normal.dot, så mon ikke, du har
fået noget "skidt" på din maskine.

Hilsen emj

Fra : Jan Kronsell

Dato : 03-03-09 18:22

Erik wrote:
> Hej NG
>
> Min skablon "Normal" laver fis med mig
>
> Top magin stå til 2cm, men cursoren stå helt oppe i toppen af
> dokumentet, som om at der ingen magin var.
>
> Hvordan løser jeg det?

Prøv
Funktioner - Indstillinger.Fanebladet Vis. Sæt flueben i Tomt område mellem
sider. Eller peg med musen i kanten af "papiret" til musen bliver en
dobbletpil (op/ned). Klik en enkelt gang.

Jan

Fra : Erik

Dato : 03-03-09 19:30

> [...]
> mellem sider. Eller peg med musen i kanten af "papiret" til musen bliver
> en dobbletpil (op/ned). Klik en enkelt gang.

vupti. Det var løsningen. Mange tak

Fra : Jan Kronsell

Dato : 03-03-09 19:31

Erik wrote: