ComX hastighed
Fra : Mikael Schøler

Dato : 03-03-09 12:13

Hej

Tidligere på året (eller vistnok sent på året sidste år), opgraderede
ComX min 10/10 forbindelse til en 25/25. (så var jeg en glad
dreng

Jeg har med mellemrum lavet nogle tests via speedtest.net og tp test
og jeg undrer mig over at upload kun er halvdelen af de 25 (ca 12-13).
Selve download er der ingen problemer med.

Da jeg havde 10/10 forbindelsen var der ingen problemer.

Er dette bare prisen man betaler når man får større forbindelse eller
ville det være en ide at kontakte ComX?

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-09 20:26

Mikael Schøler skrev:
> [...]
>
> Da jeg havde 10/10 forbindelsen var der ingen problemer.
>
> Er dette bare prisen man betaler når man får større forbindelse eller

Har du prøvet at tilslutte computeren direkte til din NT-boks (uden
router) ???

Prøv evt. deres hastighedstest på comx's hjemmeside...