Q: Samme billede på 2 skærme via VGA og DV~
Fra : Wollesen

Dato : 28-02-09 16:13

Hej.

Mit grafikkort har en VGA udgang, hvor min PC-skærm er tilkoblet.
Der er derudover en DVI udgang, hvor jeg med en adapter ( DVI til VGA ) kan
udvide til skærm 2.

Denne DVI udgang vil jeg gerne bruge til min projektor - ikke som skærm 2
men med det samme billede som på PC-skærmen.

Kan det lade sig gøre? Kan grafikkortet sende samme billede til begge
udgange samtidigt?

Mvh. Ole

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-02-09 20:26

Wollesen wrote:

> Kan det lade sig gøre? Kan grafikkortet sende samme billede til begge
> udgange samtidigt?

Det burde det kunne. Hvilket kort er der tale om?

Jesper Poulsen

Fra : Wollesen

Dato : 01-03-09 12:14

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Det burde det kunne. Hvilket kort er der tale om?
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Det er et ATI Radeon 9800 XXL

Mvh. Ole

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 01-03-09 12:20

Wollesen wrote:

> Det er et ATI Radeon 9800 XXL

Så melder jeg pas. Kender kun til nVidia og de kan uden problemer det du
efterlyser.

Jesper Poulsen

Fra : Wollesen

Dato : 01-03-09 12:28

> Så melder jeg pas. Kender kun til nVidia og de kan uden problemer det du
> efterlyser.
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

OK - tak.

Mvh. Ole

Fra : Wollesen

Dato : 01-03-09 12:23

"Wollesen" <lemoSLET@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Det er et ATI Radeon 9800 XXL
>
> Mvh. Ole

Læste et sted, at det måske er noget med at indstille grafikkortet i "clone
mode".
Har bare ikke kunnet finde denne mulighed på mit grafikkort.

Mvh. Ole

Fra : Ivan

Dato : 12-03-09 15:55

> [...]
> "clone mode".
> Har bare ikke kunnet finde denne mulighed på mit grafikkort.

Tillykke!
Du har fundet det rigtige, nemlig "clone". Jeg havde selv et ATI Radeon 9600
og ledte længe efter den modsatte funktion, altså "udvid skrivebord"!
Dejligt grafikkort forøvrigt.

Mvh. Ivan