Databaseprogram / ark
Fra : Ukendt

Dato : 28-02-09 09:41

Jeg søger et databaseprogram, som skal bruges i forbindelse med en forening,
der bl.a. skal indeholde navn/adresse og kontingentindbetaling og evt.
udtræk af medlemmer.

Noget i kan hjælpe med ?

Findes færdige 'programmer' eller findes der noget
'færdigsyet' til Office eller OpenOffice databaseprogrammerne ?

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 08-03-09 12:41

On Sat, 28 Feb 2009 09:40:58 +0100, >> Eque << wrote:

> [...]
>
> Findes færdige 'programmer' eller findes der noget
> 'færdigsyet' til Office eller OpenOffice databaseprogrammerne ?

Kig på http://www.vigforeningsprogram.dk

Det er et færdig syet program til styring af medlemmer, indbetalinger og
regnskab og en masse mere.

--
Jens Stadsgaard - Skift invalid.dk med stadsgaard.com
Se mine billeder http://www.stadsgaard.com