Kostplan
Fra : Kim Gomez

Dato : 22-02-09 12:30

Nogle der ligger inde med en kostplan til en diæt for en der ikke laver så
meget legemligt arbejde....eller har svært ved at tage sig sammen

mvh

Kim

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-02-09 22:38

Kim Gomez skrev den 22-02-2009 12:30:
> Nogle der ligger inde med en kostplan til en diæt for en der ikke laver
> så meget legemligt arbejde....eller har svært ved at tage sig sammen

Hvad får dig til at tro, at en kostplan som kommer dumpende ned i skødet
på /den ene/ som ikke kan tage sig sammen?

er det så kostplanen eller det at tage sig sammen som er
adgangsbilletten til vægttab?

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

Fra : Per H

Dato : 24-02-09 01:38

On Mon, 23 Feb 2009 22:37:56 +0100, Carsten Riis
<carsten.riis@gmail.com> wrote:

>Hvad får dig til at tro, at en kostplan som kommer dumpende ned i skødet
>på /den ene/ som ikke kan tage sig sammen?

Måske hvis han får en kostplan, at han så kan tage sig sammen.

per

Fra : Bodil Anhøj

Dato : 03-03-09 17:39

Vægtkonsulenternes kostplan virker hvad enten du motionerer eller ej, så mit
råd til dig er at du melder dig ind der...Der findes jo mennesker der ikke
kan motionere pga handicaps..

--

"Kun døde fisk følger med strømmen"

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-09 08:31

http://www.allipiller.dk/

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 08-03-09 10:25

> http://www.allipiller.dk/

De virker kun, hvis man spiser fed mad til få faste måltider.

Mvh Maria

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-09 10:40

> De virker kun, hvis man spiser fed mad til få faste måltider.

De hindrer optagelse af fedt i den kost man spiser.
Og dêt uanset hvornår i døgnet man spiser og hvor ofte.

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-03-09 18:19

> "Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> skrev i en meddelelse

> De hindrer optagelse af fedt i den kost man spiser.
> Og dêt uanset hvornår i døgnet man spiser og hvor ofte.

Læs nu bare lidt på det link du selv henviser til.

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-09 23:04

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Læs nu bare lidt på det link du selv henviser til.

Alli har en effekt i tarmen, sålænge
det indtages regelmæssigt, men bør
tages i forb. med et typiskt måltid for
mest effekt.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 11-03-09 21:20

> Alli har en effekt i tarmen, sålænge
> det indtages regelmæssigt, men bør
> tages i forb. med et typiskt måltid for
> mest effekt.

Så skal det fungere fundamentalt anderledes end Xenical, og da det er en
mildere udgave af samme stof, så holder den ikke.

Mvh Maria

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 08-03-09 12:08

> De hindrer optagelse af fedt i den kost man spiser.

Men hvis du ikke spiser fed mad, så hjælper de altså ikke - der er jo ikke
noget at hindre.

> Og dêt uanset hvornår i døgnet man spiser og hvor ofte.

Tja, men småspiser man 10-15 gange i løbet af døgnet, så er det svært at
tage pillerne i forbindelse med et måltid, ikke? Forudsætningen for at de
virker er netop at man spiser fedt til store måltider. Så har de en værdi og
en effekt. Ellers ikke.

Regnestykket er i øvrigt at spiser du 100 g fedt om dagen, så hindres de 30
g i at blive optaget.

30 g ren fedt er 270 kcalorier.

Mvh Maria

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-09 22:36

> Men hvis du ikke spiser fed mad, så hjælper de altså ikke - der er jo ikke
> noget at hindre.

De færreste normale danskere som er på en slankekur
kan holde nallerne helt væk fra en sød tand af og til.
Giver man sig selv en belønningl, kan den
ha' en positiv effekt hvis pillen indtages inden man 'synder'.
De færeste kan holde en slankekur eller
lave kostplanerne helt om.
Derfor er Alli det mange har ventet på.

> Tja, men småspiser man 10-15 gange i løbet af døgnet, så er det svært at
> tage pillerne i forbindelse med et måltid, ikke?

Hvis man ikke spiser fed mad 10 - 15 gange i løbet af
et døgn er effekten begrænset, ja.

>Forudsætningen for at de virker er netop at man spiser fedt til store
>måltider. Så har de en værdi og en effekt. Ellers ikke.

Forudsætningen for det virker er, der konstant er det aktive
stof i tarmsystemet, som så kan hindre optagelse af fedtet.
Rådet må derfor være, at man spiser som normalt, dvs.
en solid morgenfoder suppleret med et fornuftigt måltid
til middag, og så alm. sund varieret mad til aftensmad
suppleret med 3 x Alli morgen, middag og aften.
Så er man dækket ind.
Det man synder med i mellemtiden har så mindre
betydning.

> Regnestykket er i øvrigt at spiser du 100 g fedt om dagen, så hindres de
> 30 g i at blive optaget.
>
> 30 g ren fedt er 270 kcalorier.

Eller på dansk.
Følger du en typisk kur og taber dig 10 kg. i kurens periode,
så vil du suppleret med Alli ha' tabt dig 15 kg.
Altså 50 % mere end kuren uden Alli.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 11-03-09 21:19

> [...]
> Giver man sig selv en belønningl, kan den
> ha' en positiv effekt hvis pillen indtages inden man 'synder'.

Alli hjælper ikke mod for mange kalorier eller for meget sukker, hvilket jo
netop er essensen af "sød tand".

> Eller på dansk.
> Følger du en typisk kur og taber dig 10 kg. i kurens periode,
> så vil du suppleret med Alli ha' tabt dig 15 kg.
> Altså 50 % mere end kuren uden Alli.

Kun hvis din mad er ekstrem fed. 5 kg svarer til 30.000 ekstra kalorier. Da
Alli tager ca. 30%, svarer det til 100.000 ekstra kalorier alene fra fedt.
Det hænger ikke sammen med et 10kgs vægttab.

Man kan i øvrigt undre sig over at man de sidste 50 hår har haft kampagne på
kampagne mod fed mad, og i samme periode er vi blevet federe og federe.
Måske skulle vi hellere se på om den fedtforskrækkelse, der er politisk
korrekt, rent faktisk skaber fede mennesker i stedet for at gøre os sundere.

Min egen erfaring er i øvrigt at mere fed mad gør at har meget nemmere ved
at tabe mig.

Mvh Maria

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-09 08:56

> Alli hjælper ikke mod for mange kalorier eller for meget sukker, hvilket
> jo netop er essensen af "sød tand".

Fede brune sovse mv. eller mad med
meget fedt i generelt er en stor del af de fleste
danskeres hverdag. Derfor er Alli-pillen
en rigtig god idê.

> Kun hvis din mad er ekstrem fed.

Mange måltider er ekstremt fede set med
slanke-øjne. Alli-pillen reducerer optagelsen
af fedtet med ca. 25%.

> Man kan i øvrigt undre sig over at man de sidste 50 hår har haft kampagne
> på kampagne mod fed mad, og i samme periode er vi blevet federe og federe.

Man har også holdt trafik-kampagner og alligevel dør folk.

> Måske skulle vi hellere se på om den fedtforskrækkelse, der er politisk
> korrekt, rent faktisk skaber fede mennesker i stedet for at gøre os
> sundere.

Overflødig fedt er ikke et sundhedstegen.

> Min egen erfaring er i øvrigt at mere fed mad gør at har meget nemmere ved
> at tabe mig.

Jeg tabte 20 kilo på en Nupokur hvor min belønning
var McDonaldsmad hver lørdag søndag.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 14-03-09 09:55

> Mange måltider er ekstremt fede set med
> slanke-øjne. Alli-pillen reducerer optagelsen
> af fedtet med ca. 25%.

Nej, mange måltider er ekstremt fedtfattige, og så går folk amok i
slik/chips og alt muligt andet, fordi de er "sultne for sjov". De fleste
kantiner serverere mad, der er klinisk renset for fedt - store salatbarer,
fedtfattig (sukkerrig) dressinger og fedtfrie varme retter.

> Overflødig fedt er ikke et sundhedstegen.

Nej, men det er for lidt fedt heller ikke, og det er nok en større risiko.

> Jeg tabte 20 kilo på en Nupokur hvor min belønning
> var McDonaldsmad hver lørdag søndag.

Jeg klarede det uden McD-mad, men det er ikke det samme som at Alli er guds
gave til overvægtige.

Mvh Maria

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-09 10:09

> Nej, mange måltider er ekstremt fedtfattige

Mange overvægtige tar' igen af den brune fede sovs.
For tit.

> Nej, men det er for lidt fedt heller ikke, og det er nok en større risiko.

Til gengæld er chancerne for, danskerne for for lidt
fedt ganske minimal...og den ene pose vingummier
om ugen er ikke den afgørende faktor.

> , men det er ikke det samme som at Alli er guds gave til overvægtige.

Det vil jeg næsten sige det er.
Nu kan du ved indtagelse af en godkendt
og gennemprøvet pille mindste dit fedtoptag
med ca. 25%.
Og kan du skære toppen af overforbruget
lidt ned, går det den rigtige vej. Og alt
dette vil altid gå lidt stærkere med Alli-pillen.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 15-03-09 16:31

> Det vil jeg næsten sige det er.

Alli er en svag udgave af Xenical. Xeinical har været på markedet i mange
år. Danskerne er stadig fede. Er det svar nok?

Mvh Maria

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-09 22:47

> Alli er en svag udgave af Xenical. Xeinical har været på markedet i mange
> år. Danskerne er stadig fede. Er det svar nok?

De færreste let overvægtige danskere
kender til Xenical og Alli-pillen.
Det er dermed svar nok, ja.
Kan tilføje, Xenical du nævner, kun har
kunnet fåes på recept, og dêt i sig selv
har været en hemsko af format.

Derfor er Alli-pillen gaven til folket.