? Bank i Sverige -
Fra : Ukendt

Dato : 23-02-09 17:09

Jeg har efterhånden nogen kunder i Sverige.

For at lette det for kunderne ville jeg gerne at de kunne indsætte
betalinger i Sverige -

Er der nogen af jer der har en samarbejdsbank i Sverige - og i givetfald
hvilken ?

Per

Fra : Mogens

Dato : 23-02-09 17:37

scanboat.com / Per Krabbe wrote:
> [...]
> betalinger i Sverige -
>
> Er der nogen af jer der har en samarbejdsbank i Sverige - og i givetfald

Spørg din egen bank hvem de samarbejder med i Sverige. Formodentlig kan
du så få adgang til kontoinformation og overførsler direkte fra din
normale netbank.

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-09 17:57

> Spørg din egen bank hvem de samarbejder med i Sverige. Formodentlig kan du
> så få adgang til kontoinformation og overførsler direkte fra din normale
> netbank.

Desværre min nuværende har ingen samarbejdspartnere i Sverige -

Jeg har prøvet Swebank og Nordea men de vil have en krig for bare at jeg har
en konto der -

per

Fra : alexbo

Dato : 23-02-09 18:37

"scanboat.com / Per Krabbe" <pkc snabel a scanboat punktum com> skrev i

> For at lette det for kunderne ville jeg gerne at de kunne indsætte
> betalinger i Sverige -

DanskeBank
Tilsyneladende gratis for en kontohaver i Danske Banks.
http://www.danskebank.dk/da-dk/Privat/Daglig-oekonomi/Konti/Bank-i-udlandet/konto-i-udlandet/Pages/Konto-i-Sverige.aspx?tab=1
http://www.danskebank.dk/da-dk/Privat/Daglig-oekonomi/Konti/Bank-i-udlandet/konto-i-udlandet/Pages/Konto-i-Sverige.aspx?tab=2

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-09 19:35

> DanskeBank
> Tilsyneladende gratis for en kontohaver i Danske Banks.
> [...]
Takker - et rigtig godt bud - jeg tager en snak med dem i morgen...

per

Fra : GiWeo

Dato : 24-02-09 14:44

Hej

>DanskeBank
>Tilsyneladende gratis for en kontohaver i Danske Banks.
> [...]

Ja ganske grais - og enddag med mastercard med gratis automat
udbetalinger i EUR i EU lande

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-09 15:12

> Ja ganske grais - og enddag med mastercard med gratis automat
> udbetalinger i EUR i EU lande

Har aftalt møde med dem - det kan dog først bliver i morgen da man jo nu om
dage skal have penge med for at komme ind i en bank. *SMIL***

per

Fra : Morten Johansen

Dato : 26-02-09 16:52

Her er en som oversætter dansk/svensk
Har gået på iværksætterkusus med hende ca 3mdr. siden

Anne-Marie Pastoft
Kærgårdsvej 45
6800 Varde
tlf.: 61 76 58 44

Mvh Morten

"scanboat.com / Per Krabbe" <pkc snabel a scanboat punktum com> skrev i
meddelelsen news:49a2ca2c$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...