kæde mellem word doc. og excel ark ?
Fra : Tonny Poulsen

Dato : 21-02-09 10:43

Hej gruppe, Er der nogen der ved om man kan låse en kæde imellem et word
doc. og en excel fil, sådan at kæden flytter med hvis dokumentet flyttes.
Jeg har pt. ca. 400 word dokumenter der alle har kæder til samme excel ark.
det virker sådan set fint nok, men hvis en af word filerne flyttes på
harddisken så forsvinder kæden, jeg tør ikke tænke på hvis nogen kommer til
at flytte excel filen
mvh Tonny Poulsen

Fra : Jan Kronsell

Dato : 21-02-09 17:03

Tonny Poulsen wrote:
> [...]
> filerne flyttes på harddisken så forsvinder kæden, jeg tør ikke tænke
> på hvis nogen kommer til at flytte excel filen

Kæderne er absolutte og kan så vidt jeg ved ikke gøres relative. Så du må
nok bede til, at Excel flen ikke flyttes.

Jan

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 21-02-09 17:50

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i meddelelsen
> Kæderne er absolutte og kan så vidt jeg ved ikke gøres relative. Så du må
> nok bede til, at Excel flen ikke flyttes.

Også det jeg frygter
tak for svaret.
mvh tp

Fra : Jan Kronsell

Dato : 21-02-09 22:55

Tonny Poulsen wrote:

> Også det jeg frygter
> tak for svaret.
> mvh tp

Velbekomme.

Jan

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 22-02-09 00:06

Hej Tonny

Du spørger om Word filerne kan flytte, og så vidt jeg kan se, kan de godt
flyttes.
Jeg har kun testet på en harddisk som er partitioneret. Jeg ved ikke hvad
der sker mellem 2 fysiske harddiske.

Til gengæld vil det som Jan skriver, være bad luck hvis Excelfilen flyttes.

Jeg vile nok noterer mig hvor Excelfilen er placeret, idet man
tilsyneladende kan flytte filen og efterfølgende flytte den tilbage hvor
links fra Word igen vil fungere.

Jørgen Bondesen