Peter Schiff
Fra : kaz

Dato : 21-02-09 11:11

http://www.europac.net/
Hermed bare til orientering (og måske devbat)... Peter Schiff er imo een af
dem der har fattet lidt af hvad der foregår på den økonomiske front og ikke
mindst hvad der har ført hertil. Dette (ovenover) er hans website hvor der
er en del artikler. Derudover har han mange interesante tv interviews som
kan findes på utube.

Fra : kaz

Dato : 21-02-09 11:46
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-02-09 17:38

kaz skrev:
> http://www.brasschecktv.com/page/565.html

Er der nogen speciel grund til, at du poster dine links i
videnskabsgruppen?

Hvis du ikke har styr på, hvilke andre grupper der findes,
så tjek denne side:
http://www.usenet.dk/?side=kompletliste&m=A
Bemærk, at ud for hver gruppes navn er der et link til
gruppens fundats. Her kan du læse, hvad der er ønsket og
uønsket i gruppen.
Der findes også overordnede retningslinjer, som gælder,
medmindre den enkelte gruppes fundats siger noget andet:
http://www.usenet.dk/?side=overretningslinjer&m=A

FUT: dk.admin.netikette

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : kaz

Dato : 21-02-09 20:43

Kim Ludvigsen wrote:

> Er der nogen speciel grund til, at du poster dine links i
> videnskabsgruppen?

Ja.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-02-09 20:51

kaz skrev:

> Ja.

Lad mig gætte: Du er skideligeglad med hvorfor vi andre abonnerer
på gruppen?

--
Bertel