Salg - Vurdering
Fra : Kell Petersen

Dato : 20-02-09 11:43

Hej
På grund at andre interesser , ville jeg gerne af med mit 200L akvarie.
200L akvarie akvastabil glas hmmm sikkert okay,, små ridser,
bord 4kantet rørstel
Dækglas
Ovenlys enkeltrørs amatur
Eheim pumpe 2028A
Fluval intern pumpe
Og 2 varmelegemer. 1 Jæger + 1 endnu bedre en kan ikke huske mærke..
Hvad kan det være værd

Indeholder
2 Demasoni cihclider.. hanner
et ukendt antal Maller..

Kell Petersen
Sjælland /Frederikssund

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-02-09 12:14

"Kell Petersen" skrev i en meddelelse
> På grund at andre interesser , ville jeg gerne af med mit 200L akvarie.

Det er jo fint nok, men handel og vurderinger hører til i markedsgrupperne.

Prøv i:

News:dk.marked.privat.dyr.akvarium

Jan

Fra : Lars Løth

Dato : 24-02-09 20:19

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> Det er jo fint nok, men handel og vurderinger hører til i
> markedsgrupperne.
>
> Prøv i:
>
> News:dk.marked.privat.dyr.akvarium
>

> Jan

Hmm, du har selvfølgelig helt ret, men nu hvor begge grupper stort set er
døde, så kunne det jo være man skulle overveje blot at hjælpe de få der
finder frem til blot den ene...

Kun en lille tanke.

Men som sagt grupperne er helt døde, så jeg ville spørge i forum på nettet i
stedet, hvis det altså var mig. Dog ser det ud til at akvariesiden også er
nede for tiden. Men der findes da andre

Mvh.

Lars