Asus EN8600GT SILENT/HTDP/256M - Geforce 8~
Fra : CHS

Dato : 19-02-09 11:19

Hey,

har dette lidt ældre kort, der skal i en pc, hvor 27" TFT Wide skærmen
kører i 1920X1200 opløsnig - kan det grafikkort klare denne opløsning
?

Skærmen er ikke købt endnu, så vil gerne vide, om jeg skal skifte
grafikkort inden skærmen ankommer - det er surt at sætte det hele op,
for så at konstatere, at jeg skal have nyt grafikkort.......

På forhånd tak for hjælpen.

Har ikke kunnet finde konkret information om max opløsning til dette
kort på Asus website:

http://www.asus.com/products.aspx?l1=2&l2=6&l3=514&l4=0&model=1642&modelmenu=1

Beklager, hvis jeg ikke kigger det korrekte sted :(

Venlig hilsen/Best regards
CHS

Fra : CHS

Dato : 19-02-09 11:23

On Thu, 19 Feb 2009 11:18:35 +0100, CHS
<claus.henrik.seifert@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>http://www.asus.com/products.aspx?l1=2&l2=6&l3=514&l4=0&model=1642&modelmenu=1
>
>Beklager, hvis jeg ikke kigger det korrekte sted :(

Sorry - har selv lige fundet det på Asus websitet.

Den kan fint klare dette :)

Venlig hilsen/Best regards
CHS