Andet multimedie
DXF vs DXF
Fra : Hagar

Dato : 21-02-09 02:22

Hej i gruppen

Jeg finder på "sjove" ting ind i mellem, nu har jeg villet prøve at tage
nogle ældre DXF filer med til en ven der har Maya 2008, og så hente disse
filer ind der, men det kan jeg ikke. Maya giver besked om at den ikke kan
loade denne type filer, selv om det står på import-listen, så prøvede jeg at
hente filen ind på normal vis, men får at vide, at det kan jeg ikke, jeg
skal prøve at importere den i stedet, men det kan jeg jo heller ikke.
Hvad kan jeg så gøre ?

Hagar