Storebror Andy
Fra : salvia.brunlok@gmail~

Dato : 18-02-09 14:34

Det går super godt med Prinsessen og Andy.

Tøsepigen skal ikke have mere end få sekunders lys om natten, så er
hun vågen og oplagt til narrestreger et par timer. Derfor bliver døren
til toilettet lukket helt, når det besøges om natten.
Når hun vågner om natten, og det er mørkt, søger hun ind i min seng,
så skal hun nusses lidt og holdes lidt i hånden, til hun sover igen.

Forleden nat listede jeg på toilettet, og begge kattene sov dybt på
sofaen. Det var et af de besøg der tog lidt længere tid. (Schhyyyy...
Siger ikke noget om at studere øjenlåg indefra....)

Pludselig lyder der en lille, og bund-ulykkelig killingestemme fra
Prinsessen. Det er hårdt at vågne midt om natten, og moar ikke er
hverken i sin seng eller at se noget andet sted. Hun peb og klynkede
lidt.

Bang - bang - bang. Meget højt blev der banket på døren til toilettet..
Moar? - ingen svar (jeg var ved at vågne). MOAR? MOAAAR? Andy råbte så
højt, at nabobyen må have kunne høre det.

Endelig fik jeg svaret, og kom ud fra toilettet, til en meget lykkelig
Prinsesse. Andy? Efter endt mission luntede han, med storebror-agtig
attitude, ind på sin plads i sofean igen og sov videre.

- Tina

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-02-09 12:36

In news:0d19dbe5-9621-425f-8a8b-c7a45d93d831@j1g2000yqi.googlegroups.com,
salvia.brunlok@gmail.com <salvia.brunlok@gmail.com> typed:
> [...]
> Prinsesse. Andy? Efter endt mission luntede han, med storebror-agtig
> attitude, ind på sin plads i sofean igen og sov videre.

LOL Herlig historie Godt at Andy er så dejlig en storebror, at han
træder hjælpende til når mor har den "frækhed" at gå på toilettet midt om
natten. Det ligner da heller ikke noget.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : ager

Dato : 19-02-09 14:14

<salvia.brunlok@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

ja det er godt at have en moden bror til at holde styr på det hele.. GG

Mvh. Marie