Ny hp
Fra : ager

Dato : 18-02-09 21:07

Så er den smidt på nettet, ikke helt færdigjusteret, men tæt på!

Til jer der gider at se og læse;
www.agers.dk

Mvh. Marie

Fra : battlefields

Dato : 18-02-09 21:39

"ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse
> Så er den smidt på nettet, ikke helt færdigjusteret, men tæt på!
>
> Til jer der gider at se og læse;
> www.agers.dk
>

> Mvh. Marie

Hej Marie

Tak for kigget, det er dejligt at læse om dyr, der bare har det så godt som
alle dine
Hilsen Vibeke

Fra : ager

Dato : 19-02-09 06:45

"battlefields" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>
> Hej Marie
>
> Tak for kigget, det er dejligt at læse om dyr, der bare har det så godt

Selvtak (-;
dyr skal have det godt, ellers skal man ikke have dem..

Mvh. Marie

Fra : Klaus G.

Dato : 18-02-09 22:04

> Til jer der gider at se og læse;
> www.agers.dk
Fin hjemmeside.

Og dejligt at læse om hvor godt du passer på Harald :) Sørgelig fortid han
har haft :/

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : ager

Dato : 19-02-09 06:46

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Fin hjemmeside.
>
> Og dejligt at læse om hvor godt du passer på Harald :) Sørgelig fortid han
> har haft :/

Takker, Nej Harald har nok ikke haft det nemt, men han har det fantastisk i
dag, ingen tvivl om det

Mvh. Marie

Fra : Ladyinred

Dato : 19-02-09 10:48

"ager" <big@city.dk> skrev i meddelelsen
> Så er den smidt på nettet, ikke helt færdigjusteret, men tæt på!
>
> Til jer der gider at se og læse;
> www.agers.dk
>

> Mvh. Marie

Tak for kigget - en masse dejlige dyr og tak for siden med gode tips og
ideer. Jeg bruger også gruset Extreme Classic og både misserne og jeg er
godt tilfreds med det men som du også skriver er det dyrt så jeg vil
overveje at prøve det andet mærke du har linket til.
--
Mange hilsner
Birgit

Fra : ager

Dato : 19-02-09 14:07

"Ladyinred" <Ladyiinred@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> godt tilfreds med det men som du også skriver er det dyrt så jeg vil
> overveje at prøve det andet mærke du har linket til.

det kan du roligt gøre, specielt den første jeg linker til, jeg er lige ved
at turde påstå, at den er endnu bedre en classic`en..

Mvh. Marie - der godt kan lide at betale mindre for noget der er lige så
godt..

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-02-09 12:11

In news:gnhpq2$2fhf$1@newsbin.cybercity.dk,
ager <big@city.dk> typed:
> Så er den smidt på nettet, ikke helt færdigjusteret, men tæt på!
>
> Til jer der gider at se og læse;
> www.agers.dk
>

> Mvh. Marie

Neeeeej Marie for en dejlig hjemmeside. Jeg elsker simpelthen dine
beskrivelser af dyrene, og oplysningerne vil være en sand guldgrube for
mange der klikker sig ind, og så de dejlige billeder af dem allesammen. De
er ikke til at stå for.

Tillykke med resultatet - FLOT.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : ager

Dato : 19-02-09 14:07

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mange der klikker sig ind, og så de dejlige billeder af dem allesammen. De

Tak, Tove (-;

Mvh. Marie

Fra : JB

Dato : 19-02-09 12:13

"ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse
> Så er den smidt på nettet, ikke helt færdigjusteret, men tæt på!
>
> Til jer der gider at se og læse;
> www.agers.dk
>

> Mvh. Marie

Flot hjemmeside.

Hilsen
Jytte

Fra : ager

Dato : 19-02-09 14:08

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse

> Flot hjemmeside.

tak skal du have!
Mvh. Marie

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 19-02-09 13:57

"ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse
> Så er den smidt på nettet, ikke helt færdigjusteret, men tæt på!
>
> Til jer der gider at se og læse;
> www.agers.dk
>

> Mvh. Marie

hej Marie

den ser flot ud. Endnu har jeg kun nået at læse om jeres "grise" - jeg anede
ikke, at de små marsvin fandtes i så mange varianter.
I tidernes morgen, da jeg studerede, havde en af mine studiekammerater et
marsvin, eller rettere sagt det var hans datters, og hver gang køleskabet
blev åbnet, rejste grisen sig på bagbenene og "øffede" - den var nemlig helt
vild med agurk og troede hver gang, at nu var der en skive på vej til den.

mvh Anelise

Fra : ager

Dato : 19-02-09 14:12

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> helt vild med agurk og troede hver gang, at nu var der en skive på vej til

GG det er kendetegnet ved en gris, de bliver hurtigt forvente og kender
lyden af køleskabet meget hurtigt.
jeg har gjort for vane at tjekke dem alle når jeg går i seng, og ved den
lejlighed lige fået kontakt med hver enkelt med en såkaldt vitakraftkugle,
noget foder presset sammen i en foderkugle, grisene elsker dem.
Men det har resulteret i at der sidder 10 marsvin og skriger op, når de
hører at jeg sætter tandbørsten på plads når jeg går i seng.. og jeg skynder
mig op, og tysser på dem for at de ikke skal vække ungerne.. GGG..

Og ja, den med varianterne, det er også først de sidste par år, at jeg har
fået øjnene op for alle de racer der egentlig findes, og de er lige så
forskellige som hunderacer..

Mvh. Marie -der troede at alle ville grine højlydt når de så at hun holdt
marsvin.. GG