Potteplanten.
Fra : Stig Johansen

Dato : 18-02-09 12:31

Ja, fandt lige en anden positur.

Twix har det godt med at kigge ud på verdenssituationen, men han
interesserer sig også for potteplanter i vinduet.

Jeg har lagt et par billeder op fra en situations'rapport', men rækkefølgen
skulle være:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&piqcnumber=11046
og derefter:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11047
og til sidst:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11048
Og jeg vil slet ikke fortælle om der der var nykogt fisk ude i køkkenet :)

Stig Johansen

Fra : Allan L

Dato : 18-02-09 13:21

Det første billede skal vist hedde:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11046

Mvh.

Allan

Fra : oz3bto

Dato : 18-02-09 19:31

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og jeg vil slet ikke fortælle om der der var nykogt fisk ude i køkkenet :)

Har fundet en metode til at holde kattene fra div potteplanter i huset
De fik deres egne planter og dem holder de sig til

Planten er kendt under navnet hamp og er ikke lovlig at dyrke i DK desværre
men kattene foretrækker dem fremfor div. andre planter

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-02-09 19:45

In news:gnhk4i$2d7v$1@newsbin.cybercity.dk,
oz3bto <no@in.dk> typed:
> [...]
>
> Planten er kendt under navnet hamp og er ikke lovlig at dyrke i DK
> desværre men kattene foretrækker dem fremfor div. andre planter

Doper du dine misser ?
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Klaus G.

Dato : 18-02-09 20:23

> Doper du dine misser ?
Hvad for nogen af dem? Eller....nå, nu tog det vist en underlig drejning det
her :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-02-09 13:10

In news:499c6015$0$90264$14726298@news.sunsite.dk,
Klaus G. <klaus_godt@hotmail.com> typed:
> Hvad for nogen af dem? Eller....nå, nu tog det vist en underlig
> drejning det her :)

Det var nu "oz3bto" jeg citerede. Jeg forstod det sådan, at han dyrker hamp
for sine missers skyld, men det kan jo være at det skal ryges for at være
"farligt". Mit spørgsmål var også nærmest for spøg.

Fra : ager

Dato : 20-02-09 07:34

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> hamp for sine missers skyld, men det kan jo være at det skal ryges for at
> være "farligt". Mit spørgsmål var også nærmest for spøg.

minder mig om min far, vi holdt bla. kanariefugle i mit barndomshjem, og når
de blev renset, kom bundlaget fra burene ud på kompostbunken.
der er jo hampefrø i frøblandingen, og et år spirede et par flotte
hampplanter (de er rigtigt flotte), og blev til meterhøje planter, min far
vidste jo godt hvad det var, men synes de var så smukke at han valgte at
lade dem være sommeren over.. en dag rullede en politibil ind ad indkørslen
og min fader fik lov, under protester, at fælde den fine hampplante, mens
hr. betjent kikkede på og formanede ham om ulovlighederne ved at "dyrke
hamp"... LOL.. Det havde vi meget grin over..

Mvh. Marie -der undskylder sit OT indlæg..

Fra : Siri

Dato : 28-02-09 21:39

> [...]
> hr. betjent kikkede på og formanede ham om ulovlighederne ved at
>
> Mvh. Marie -der undskylder sit OT indlæg..

*fniiisss*
Nu findes der jo mange sorter hamp, og en del af dem (der vist har et
lavt cannabinol-indhold?) er faktisk lovlige at dyrke.
Måske er der sammenfald mellem en art af sidstnævnte, og så dem, som
kattene er glade for?
Vi mangler Dorthe vildkat.dk, det kunne være, at hun ved det
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar