ny hp
Fra : ager

Dato : 18-02-09 21:08

Til Jer der gider se og læse..
www.agers.dk

Der er stadig nogle justeringer og tilføjelser, men nu er den online (-;

Mvh. Marie

Fra : Hm

Dato : 18-02-09 21:37

"ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse
> Til Jer der gider se og læse..
> www.agers.dk
>
> Der er stadig nogle justeringer og tilføjelser, men nu er den online (-;
>
> Mvh. Marie

Hej marie
det er et flot/stort arbejde, rigtig god at læse.

Åh, en Alpaca de er simpelt hen så søde

Hanne

Fra : Ivan Madsen

Dato : 18-02-09 21:50

On Wed, 18 Feb 2009 21:36:40 +0100, "Hm" <mishm8116@gmail.com> wrote:

>"ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse

>Hej marie
>det er et flot/stort arbejde, rigtig god at læse.
>
>Åh, en Alpaca de er simpelt hen så søde

Jeg har da næsten ikke kigget - men de har for lidt pels, de hunde
Men hvor er de dejlige - alligevel! Godt arbejde - held og lykke
med opfølgningen, der hænger vi desværre lidt meget!

Fra : ager

Dato : 19-02-09 06:44

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg har da næsten ikke kigget - men de har for lidt pels, de hunde

så kig på grisene, der er en 3 stykker der kan måle sig med dine
gulvtæpper.. (-;

Mvh. Marie

Fra : ager

Dato : 19-02-09 06:43

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse

> Hej marie
> det er et flot/stort arbejde, rigtig god at læse.
>
> Åh, en Alpaca de er simpelt hen så søde

arghh.. der glemte jeg at skrive at jeg ikke ville høre nogle "rofl" over
den side..GG..
Men tak for komplimentet! og Ja hun er rigtig sød, da jeg hentede hende på
sjælland, og skulle med færgen hjem igen, kom et ældre ægtepar hen for at
klappe min "pekingeserhvalp"..LOL!!..

Mvh. Marie

Fra : Pwh

Dato : 19-02-09 07:39

ager, skrev:
> Til Jer der gider se og læse..
> www.agers.dk
>
> Der er stadig nogle justeringer og tilføjelser, men nu er den online
> (-;

Flot arbejde Marie

/Jens

Fra : ager

Dato : 19-02-09 08:14

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> Flot arbejde Marie

tak Jens, du.. har du set at der er kyllinger i superbest i denne uge? 4
store 1800gr. for 100,- det er ok pris!.
1800 gr. er passende synes Loui.. GG.

Mvh. Marie

Fra : Pwh

Dato : 19-02-09 08:48

ager, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> tak Jens, du.. har du set at der er kyllinger i superbest i denne
> uge? 4 store 1800gr. for 100,- det er ok pris!.
> 1800 gr. er passende synes Loui.. GG.

Det er ellers billigt nok, men jeg er for doven
til ligefrem at kører efter at spare 20 kr.
Jeg var i superbest sidste uge, der fik jeg købt
stegeben som også er god hunde/menneskemad

Jeg har sendt link til min Far og storesøster
som begge Barfer (lokket af mig),
min søster har jo også en Cain.

Bortset fra det slår din udtalelse om at du ikke
vil byde Emma et liv på smertestillende hvis det er
lidt for brystet.
Alt med måde self, men kunne en af mine hunde evnt
få et godt liv ved måske at skulle have 1 kodigmagnyl
dagligt ser jeg intet galt i det.
Tror mere man skal bedømme det ud fra om man
kan se at hunden trives i hverdagen, hunde er jo
generelt ikke så pivede som os mennesker.

/Jens

Fra : ager

Dato : 19-02-09 08:55

> [...]
> Tror mere man skal bedømme det ud fra om man
> kan se at hunden trives i hverdagen, hunde er jo
> generelt ikke så pivede som os mennesker.

Nej, men nu er det ikke bare lidt gigt eller lidt hd Emma har, men en ryg
der er vokset sammen, får hun mere ondt og flere komplikationer end hun har
nu, ser jeg intet godt i at holde hende yderligere hen på smertestillende.
Desuden vil hun ikke klare det ret godt i hendes mave, iflg. dyrlægen. (pga.
bugspytkitel-bøvlet).

Mvh. Marie

Fra : Pwh

Dato : 19-02-09 13:13

ager, skrev:
> [...]
> smertestillende. Desuden vil hun ikke klare det ret godt i hendes
> mave, iflg. dyrlægen. (pga. bugspytkitel-bøvlet).

Ok, fair nok.
Jeg læste det bare som at det var en generel indstilling du havde,
men det skriver du self ikke, min fejl

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 19-02-09 21:26

On Wed, 18 Feb 2009 21:08:18 +0100, "ager" <big@city.dk> wrote:

>Til Jer der gider se og læse..
>www.agers.dk

Jeg er bare helt fjollet med de lallede billeder af Emma.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : ager

Dato : 19-02-09 21:30

"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg er bare helt fjollet med de lallede billeder af Emma.

jeps, også mig, det er sådanne billeder man også om 10år kan klappe sig på
lårene af grin over.. jo værre jo bedre..
ligesom billedet i banneren under barf siden, det er rent synsbedrag, Loui
(som er hvalp) sidder en anelse længere bagud end Ebbe, de sidder i sofaen(!
det gjorde de vel ikke?) og slås for sjov. det ser bare så sjovt ud..

Mvh. Marie

Fra : Leyna

Dato : 19-02-09 22:27

On Thu, 19 Feb 2009 21:30:14 +0100, "ager" <big@city.dk> wrote:

> [...]
>det gjorde de vel ikke?) og slås for sjov. det ser bare så sjovt ud..
*LOL*
Det havde jeg slet ikke set. Kanon. Det må da være DET barf går ud
på...?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk