Er køb af svensk Frontpage 2003 fornuftigt~
Fra : Viggo Brøndegaard Ni~

Dato : 19-02-09 00:31

Jeg har netop været på et 2 dages grundlæggende kursus i brug af Frontpage.
Nu ønsker jeg at få det det installeret på min hjemmePC og lave lidt design
på hobbyniveau. Expression web synes at koste ca. 2000 kr. Men man kan
stadig købe enkelte udgaver af Frontpage 2003. Vil det være fornuftigt at
købe denne svenske udgave fra Proshop -
http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=161672 pris 267 kr.

Vil for mange ord være mystiske i en sådan udgave - eller hvordan?

Man får også en engelse udgave til 99 £

Findes tilsvarende Freeware-programmer, som ligner?

På forhånd tak for hjælpen!

Fra : Ulrik Friis

Dato : 03-03-09 08:29

"Viggo Brøndegaard Nielsen" <dont_spam_me@invicible.com> skrev i en
meddelelse news:499c9a18$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Man får også en engelse udgave til 99 £
>
> Findes tilsvarende Freeware-programmer, som ligner?

Det er da interessant, at der afholdes kurser i et program der er udgået for
lang tid siden, men når det er sagt skal det da tilføjes, at vi er rigtig
mange som stadigvæk bruger FP2003.

Hvis du er god til svensk er der ikke noget forgjort i at anskaffe den. Alle
de eminente hjælpetekster vil så være på svensk. Hvis du er bedre til
engelsk, så køb den engelske.

Men programmet er altså udgået og det supporteres ikke længere af MS.

mvh
Ulrik

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-03-09 17:39

"Ulrik Friis" <gider.ikke@mere.spam.fra.usa.og.ru> skrev :

>Hvis du er god til svensk er der ikke noget forgjort i at anskaffe den. Alle
>de eminente hjælpetekster vil så være på svensk. Hvis du er bedre til
>engelsk, så køb den engelske.

Man kan bare ikke bruge den til noget, for der står på siden:

CD set uden licens.

Så det skal man id at skaffe sig, hvis man kan.
--
Kerim