mtext i AutoCAD... Kan man dette..?
Fra : peterstephandk@gmail~

Dato : 19-02-09 02:29

Hejsa

I forbindelse med et projekt laver jeg nogle tegninger i AutoCAD. Det
fungere også fint, eneste jeg som sådan savner er muligheden for at
kunne skrive indefikationer ud fra de forskellige ting, eks. T_atm
(hvor atm så står med småt og lidt lavere nede i forhold til T) Har
prøvet at se om jeg kunne finde et eller andet værktøj der eks. kan
skrive kemiske formler i AutoCAD, men uden held.. Kan I hjælpe?

Fra : Max

Dato : 19-02-09 16:25

Hej Peter

> prøvet at se om jeg kunne finde et eller andet værktøj der eks. kan
> skrive kemiske formler i AutoCAD, men uden held.. Kan I hjælpe?

Du skal kikke lidt på Stack i hjælp under MText.

Der er mulighed for at lave brøker og sænket text som du ønsker
ved hjælp af ^ / og £.

--
Mvh Max