gotoAndStop på variable
Fra : Peter Nicolaj

Dato : 17-02-09 18:36

Jeg sidder med et lille ping pong spil, hvor jeg har sat en
variable der tillægger points. Når denne når f.eks. 50 (points)er
det meningen at den skal gå til frame 2.

Jeg har ikke kunne definere dette script, er der nogen der kan
hjælpe.

Min variable hedder: score

Har prøvet med:

if (score == 50){
gotoAndStop(2);
}

dette uden resultat.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Claus U

Dato : 20-02-09 20:56

Peter Nicolaj skrev:

> [...]
> skal gå til frame 2.
>
> Jeg har ikke kunne definere dette script, er der nogen der kan hjælpe.

Måske følgende eksempel kan hjælpe?
<http://cykeltyven.dk/download/eksempel01.html>
<http://cykeltyven.dk/download/eksempel01.fla>

Ellers må du skrive lidt nærmere hvad du gør, eventuelt hvor du har lagt
scriptet i flash'en.

--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Peter Nicolaj

Dato : 20-02-09 22:41

Takker. Fandt dog en anden og mere relevant løsning i mellemtiden. Men den er
god at have til et senere tidspunkt.

Fra : tobi

Dato : 21-02-09 17:58

"Peter Nicolaj" <peternicolaj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Takker. Fandt dog en anden og mere relevant løsning i mellemtiden. Men den
> er
> god at have til et senere tidspunkt.

Og den vil du ikke dele med andre?

Tom