Kryptering og send via internet?
Fra : TGJ

Dato : 17-02-09 17:06

Hej

Vi er et lille firma som udover vores båndbackup går med tanker om at få
vores serverdata krypteret og sendt via internettet til en NAS server.

Serversoftware er pt windows server 2003

Jeg havde forestillet mig at backup software krypterer det og derefter
sender det fra kl 23 og frem, måske med en eller mail som siger ok eller en
anden besked om at overførsel er gået ok

Findes det?

Thomas

Fra : Per

Dato : 17-02-09 19:10

TGJ wrote:
> [...]
> sender det fra kl 23 og frem, måske med en eller mail som siger ok
> eller en anden besked om at overførsel er gået ok

Jeg tror det gratis Cobian backup kan alt det du behøver.

http://www.educ.umu.se/~cobian/cobianbackup.htm

m vh: Per