Andet multimedie
bentjuul 3670
Toner til Xerox
Fra : Kert Rats

Dato : 17-02-09 12:26

I news:dk.marked.privat har jeg i dag sat nogle professionelle tonerpatroner
til salg - blot til jeres orientering.

Venligst

Stefan

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-02-09 16:06

Kert Rats skrev:

>I news:dk.marked.privat har jeg i dag sat nogle professionelle
>tonerpatroner til salg - blot til jeres orientering.

og ?

denne gruppe er ikke til reklame for salgsannoncer

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kert Rats

Dato : 17-02-09 20:21

> og ?
>
> denne gruppe er ikke til reklame for salgsannoncer

Rigtigt nok, men jeg fornemmede, at folk i denne gruppe nok var mere
målgruppen for professionelt grafisk printtilbehør end private folk.

Det er i øvrigt kun undtagelsesvis, at jeg "spammer" andre grupper med
salgsanliggender.

Venligst

Kert Rats