vedhæfte en fil til formular
Fra : Oto

Dato : 15-02-09 15:31

Hej
Når en besøgende indsender en formular lavet i FP, er det da muligt for den
besøgende at vedhæfte en fil?

MVH Otto

Fra : Ulrik Friis

Dato : 16-02-09 13:13

"Oto" <oto@post4.fjern.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Når en besøgende indsender en formular lavet i FP, er det da muligt for
> den besøgende at vedhæfte en fil?
>
> MVH Otto

FP2003: Ja. Indsæt => Formular => Filsending

Afhængig af server skal du også konfigurere lidt på den, så du giver
tilladelse til, at der uploades filer. De skal jo også hentes ned igen.

Fra : Oto

Dato : 18-02-09 19:17

Hej Ulrik

Jeg forsøger

Tak for svaret.

MVH Otto

Fra : Oto

Dato : 20-02-09 23:32

Hej igen
Så let gik det desværre ikke. Almindelige formularer sendes fra siden uden
problem; men med vedhæftet fil kommer denne meddelelse:

Cannot run the FrontPage Server Extensions on this page:
http://www.xxx.yy/filsend.htm (siden med formularen hedder filsend.htm)

Mvh Otto

Fra : Ulrik Friis

Dato : 03-03-09 08:16

> [...]
> problem; men med vedhæftet fil kommer denne meddelelse:
>
> Cannot run the FrontPage Server Extensions on this page:

Det kunne godt tyde på at dit webhotel(?) har fjernet denne mulighed. Jeg
mener - men du må ikke hænge mig op på det - at "Ikke Windows" webservere
ikke har denne del af FP extensions installeret. I det miljø jeg råder over,
kører vi ren Windows, og her virker det upåklageligt.

mvh
Ulrik

Fra : Oto

Dato : 14-03-09 23:28

> [...]
> ikke har denne del af FP extensions installeret. I det miljø jeg råder
> over, kører vi ren Windows, og her virker det upåklageligt.

(beklager det sene respons - jeg har været ude at rejse)

Jeg har været i kontakt med udbyder, og det virker, desværre, som om du har
ret.

MVH Otto