Kan det bruges til spil nye kraftige? Med~
Fra : jama

Dato : 15-02-09 20:28

Har spurgt i Bærbare gr. men Knægten syntes, at jeg også lige skulle spørge
Jer. Han skal skifte Computer og er i tvivl, om det skal være en
Bærbar/Aldis eller en Stationær ?? Han spiler en del og det har jeg ikke den
store viden om..

"Hvor godt er dette grafikkort, som sidder i Aldis nye Bærbare, spurgte han
mig ?"
(Jeg aner det ikke)
Her er dens data.
Intel® Pentium® processor T4200 (2.0 GHz, 1 MB L2-cache, 800 MHz FSB)
.. NVIDIA® GeForce®
G 105M DirectX® 10-grafik med 256 MB GDDR3-hukommelse og digital HDMI
Audio/Video-udgang
.. Stor 320 GB harddisk
.. Kæmpe hukommelse på 4 GB DDR2 SDRAM
.. Trådløst på internettet
- Trådløst LAN 802.11 b/g n-Draft med op til 300 Mbit/s. og 802.11
b/g-kompatibilitet
.. Kraftigt 8-celle Li-ion-batteri

prisen er.
kr.5.222
Mvh.Jama

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 15-02-09 21:28

jama wrote:

> G 105M DirectX® 10-grafik med 256 MB GDDR3-hukommelse og digital HDMI

Det skal sammenlignes med GF9300M og GF8400M. Det er ikke specielt
kraftigt og jeg ville ikke anvende det til gaming. Det kan sammenlignes
med det aldrende GF7600GT (mit nuværende) og det skal udskiftes inden
næste netparty.

Jesper Poulsen

Fra : jama

Dato : 16-02-09 21:31

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kraftigt og jeg ville ikke anvende det til gaming. Det kan sammenlignes
> med det aldrende GF7600GT (mit nuværende) og det skal udskiftes inden

Jeg takker for svaret.
Mvh.Jama