Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop- ændre størrelse på et layer?
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-02-09 19:03

Hej.
Spørgsmålet drejer sig om Photoshop. Jeg skal kopier et billede over i et
andet billede, som et layer. Kan jeg ændre størrelsen på det billede jeg
kopier ind som et layer. Eller skal jeg ændre størrelsen inden, jeg kopier
det over?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Max

Dato : 15-02-09 19:35

Hej Jørgen

> i et andet billede, som et layer. Kan jeg ændre størrelsen på det
> billede jeg kopier ind som et layer. Eller skal jeg ændre størrelsen

Ja, du kan ændre et billede i et lag uden at ændre andre lag.

--
Mvh Max

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 16-02-09 17:29

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Jørgen
>
> Ja, du kan ændre et billede i et lag uden at ændre andre lag.

Hej Max.

Ja, det ved jeg, men kunne ikke huske hvor det var henne. Har fundet det.
Edit > transform> scale.
Det er lang tid siden jeg har brugt Photoshop, er ved at være lidt rusten

Tak for svar.