Outlook 2003 SP3
Fra : Peter

Dato : 13-02-09 22:03

Hej NG!

Er der en eller anden som kan hjælpe med hvor i Outlook 2003 at jeg kan
blokere en e-mail udfra hvad der står i emnelinien ?

Min kone har også Outlook 2003 på hendes PC med Windows XP, men når man ser
på den anden Outlook 2003 SP3 som kører på Windows Vista ser programfladen
helt anderledes ud.

Hjælp modtages med tak!

hilsen
Peter

Fra : Søren Blom

Dato : 14-02-09 21:32

"Peter" <petit@mobil.dk> skrev

> [...]
>
> Min kone har også Outlook 2003 på hendes PC med Windows XP, men når man
> ser på den anden Outlook 2003 SP3 som kører på Windows Vista ser

Du kan ikke blokere nogen email i Outlook 2003, men du kan sætte en regel
op, så mail der kommer fra bestemt domæne, HVad der står i emnefelt osv.
ryger i slette post f.eks.
Hvis du er i en siuation, hvor du helt vil undgå at mail fra et bestemt
domæne overhoved når i din postkasse, så skal du ud i noget sortering af
mail på server nivaue, hvilket Outlook ikke kan klare, så skal du have fat i
din mail udbydere, så nok er din Internetudbydere, med mindre du bruger
hotmail.Gmail osv.
Kan ikke lige hsuke hvordan man laver regler i Outlook 2003, men brug hjælp
i Outlook.

--
God fornøjelse

Søren Blom