Adgangskode (nyt forsøg ...)
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 11-02-09 23:26

I forbindelse med at mit webhotel har indført at jeg skal udgive mine
websteder i FTP er min adgangskode, som ellers har været husket af
programmet i årevis, forsvundet fra det jeg kalder "kodeboksen". Se
venligst øverst her: http://www.grandts.dk/Temp/temptest.htm

Jeg har selvfølgelig koden liggende gemt et andet sted på computeren,
men det er dødirriterende at skulle skrive den ind manuel (eller
klippe-klistre) hver gang jeg udgiver den mindste ændring. Hvordan får
jeg "kodeboksen" til igen at huske min adgangskode?

--
Jørgen Grandt

Fra : Heine Svendsen

Dato : 12-02-09 15:09

Jørgen Grandt skrev:
> [...]
> klippe-klistre) hver gang jeg udgiver den mindste ændring. Hvordan får
> jeg "kodeboksen" til igen at huske min adgangskode?

Jeg fik samme problem på et tidspunkt, men det var nu ikke i
forbindelse med ændringer hos min udbyder.
I stedet for at huske mit login-navn, er der nu begyndt at stå mit
Windows bruger navn. Måske kan det bringe dig på sporet.
Finder du en løsning, så skriv om den, da det også irriterer mig at
skulle skrive det hver gang, når programmet tidligere kunne huske det.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Ulrik Friis

Dato : 16-02-09 13:28

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> klippe-klistre) hver gang jeg udgiver den mindste ændring. Hvordan får
> jeg "kodeboksen" til igen at huske min adgangskode?

Anskaf Cute FTP og synchronize folders.

mvh
Ulrik

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-02-09 14:39

Ulrik Friis skrev:

> Anskaf Cute FTP og synchronize folders.

Tak for forslaget, men helt ærlig! 44 dollaser synes jeg er lige i
overkanten blot for at huske et password.

--
Jørgen Grandt