The year of Darwin - lidt OT
Fra : kaz

Dato : 09-02-09 11:14

Om et par dage er det Charles Darwins 200 års fødselsdag. Ok angiveligt er
han ikke biologisk i live nu.

Hvordan fejrer du denne ganske fantastiske dag?

Fra : Vidal

Dato : 09-02-09 14:08

kaz skrev:
> Om et par dage er det Charles Darwins 200 års fødselsdag. Ok angiveligt
> er han ikke biologisk i live nu.
>
> Hvordan fejrer du denne ganske fantastiske dag?

Jeg tror, jeg vil få lavet en DNA-profil.

--

Vidal

Fra : Brian H

Dato : 09-02-09 18:15

"kaz" <kazai@yahoo.de> skrev i meddelelsen
> Om et par dage er det Charles Darwins 200 års fødselsdag. Ok angiveligt er
> han ikke biologisk i live nu.
>
> Hvordan fejrer du denne ganske fantastiske dag?

Hvad skal jeg fejre? Kunne da nok finde nogle andre jeg fandt mere
betydningsfulde end Darwin.
Så svaret fra mig er: intet udover det sædvanlige.

Fra : Martin Andersen

Dato : 09-02-09 18:35

Brian H wrote:
> "kaz" <kazai@yahoo.de> skrev i meddelelsen

> Hvad skal jeg fejre? Kunne da nok finde nogle andre jeg fandt mere
> betydningsfulde end Darwin.
> Så svaret fra mig er: intet udover det sædvanlige.

Fejre er så meget sagt. Jeg drager fordel af alle de Darwin-tema
udsendelser der er for tiden, og så har zoologisk museum i københavn
fået en ny permanent Evolution-udstilling, som jeg da har overvejet at
besøge en dag.

http://www.dr.dk/P1/Vita/Udsendelser/2009/02/04133929.htm

Meget mere er der vel ikke at sige til det. Har overvejet at købe On the
Origin of Species, hvis jeg kan finde en nydelig hardcover version af den.

Fra : KS

Dato : 09-02-09 19:33

"kaz" <kazai@yahoo.de> skrev i en meddelelse
> Om et par dage er det Charles Darwins 200 års fødselsdag. Ok angiveligt er
> han ikke biologisk i live nu.
>
> Hvordan fejrer du denne ganske fantastiske dag?

jeg tror jeg vil læse skabelsesberetningen
kenneth

Fra : zqex@nowhere.in.dk

Dato : 09-02-09 19:56

http://www.darwin.au.dk/ ?

--
Mvh. Carsten

Fra : Per A. Hansen

Dato : 10-02-09 10:30

"kaz" <kazai@yahoo.de> skrev i en meddelelse
> Om et par dage er det Charles Darwins 200 års fødselsdag. Ok angiveligt er
> han ikke biologisk i live nu.
>
> Hvordan fejrer du denne ganske fantastiske dag?

Står op, spiser som sædvanligt. hvis der er kommet sne ryddes fortovet inden
kl.
8 etc.

Per A. Hansen

Fra : Max

Dato : 11-02-09 11:50

Hej kaz

> Hvordan fejrer du denne ganske fantastiske dag?

Jeg vil tænke lidt på at jeg for 35 år siden byggede
en model af HMS Beagle, et lille kønt skib. Måske
man skulle overveje at gøre det igen.

--
Mvh Max