kattelov, artikler og debat
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-02-09 08:43

http://www.viborg-folkeblad.dk/apps/...795677498/1454

Så er Viborg Folkeblad på banen, med nogle knaldgode artikler og en on-line
debat om kattelov, bland jer endelig

Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Ladyinred

Dato : 09-02-09 15:47

"Marianne Hellemose" <catsKATTE@BAKKEwebnetmail.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.viborg-folkeblad.dk/apps/...795677498/1454
>

> Så er Viborg Folkeblad på banen, med nogle knaldgode artikler og en
> on-line debat om kattelov, bland jer endelig

Tak for linket Helle. Har været inde og 'blande' mig
--
Mange hilsner
Birgit

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-02-09 16:26

In news:498fde6c$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Marianne Hellemose <catsKATTE@BAKKEwebnetmail.dk> typed:
> http://www.viborg-folkeblad.dk/apps/...795677498/1454
>

> Så er Viborg Folkeblad på banen, med nogle knaldgode artikler og en
> on-line debat om kattelov, bland jer endelig
> __________________

Hej Marianne.

Linket virkede ikke hos mig, så jeg måtte gå direkte til folkebladet.

Jeg har også givet mit besyv med, og håber sådan på at den lov må komme
snart, og vigtigst af alt at den vil blive efterlevet.

Mange tak for din indsats i demonstrationen mod fru Kofoed. Godt at hun
stoppede med sine mere eller mindre lyssky forretninger. Der er jo desværre
nok mange andre der driver kattehandel efter samme princip, så dem kan loven
måske også forhåbentlig ramme. Man har da lov til at ønske.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats