Sidebjælken i MS Officew Xp Word væk
Fra : Kim

Dato : 09-02-09 10:44

Min datter har pillet ved Word i MS Office, og nu er
sidebjælken, den man kan køre dokumentet op og
ned med musen i højre side forsvundet.

Kan nogen venligst fortælle hvordan vi får den frem igen ?

Mvh Kim

Fra : Jan Kronsell

Dato : 09-02-09 12:09

Kim wrote:
> [...]
> sidebjælken, den man kan køre dokumentet op og
> ned med musen i højre side forsvundet.
>
> Kan nogen venligst fortælle hvordan vi får den frem igen ?

Vælg Funktioner - Indstillinger - Vis. Sæt flueben i Lodret rullepanel.

Jan

Fra : Kim

Dato : 09-02-09 12:24

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev
> Vælg Funktioner - Indstillinger - Vis. Sæt flueben i Lodret rullepanel.
>
> Jan

Takker og bukker :)

/Kim

Fra : Jan Kronsell