Driftstatus
Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 08-02-09 13:57

Er der nogen der har en fornemmelse af hvor mange af udbydernes
problemer der reelt havner på deres lister over driftsforstyrrelser?

Jeg bruger selv Cybercity, og det er ikke alle problemer de lægger på
deres hjemmeside.
Sidste weekend var deres hjemmeside nede, og det samme var tilfældet
for mail og hjemmesidealias. Senere kom så hjemmeside og mail op, men
hjemmsidealias kom først på plads noget senere.
Intet var at finde på deres driftstatus, og deres nyhedsgruppe med
driftsinfo er ikke opdateret siden september.

En henvendelse til dem resulterede i, at de jo ikke kunne opdatere
driftsinfo når deres hjemmeside var nede. Fair nok, men jeg mener
alligevel at de burde lægge info ud når der så blev mulighed for det.
Nyhedesgruppen - nøh, "den bruger vi da ikke mere, og det vides ikke
hvorfor den ikke er taget ned".

Er der en tendens til at udbyderne af konkurrencehensyn ikke tør
"offentliggøre" alle deres problemer, eller har hver især en lidt
svævende tærskel for hvornår et problem er af kundernes interesse?

--
/klaus

Fra : Frank Damgaard

Dato : 08-02-09 17:10

Klaus Jørgensen skrev:
> Er der nogen der har en fornemmelse af hvor mange af udbydernes
> problemer der reelt havner på deres lister over driftsforstyrrelser?

nej.

> [...]

> "offentliggøre" alle deres problemer, eller har hver især en lidt
> svævende tærskel for hvornår et problem er af kundernes interesse?

Det håber jeg da ikke, måske det blot er svært for de store selskaber
med service ?

Fullrate er flinke til at lægge fejl og planlagte afbrydelser ud,
endda som RSS mulighed. http://www.fullrate.dk/support/driftsinformation/
Så det er ikke generelt.
RSS er faktisk smart, så hvis forbindelse går kan jeg i firefox-rss lige
se om der har været annonceret noget planlagt nedetid...

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 08-02-09 18:37

On Sun, 08 Feb 2009 17:09:46 +0100, Frank Damgaard
<frank_news@milpent.dk> wrote:

> Fullrate er flinke til at lægge fejl og planlagte afbrydelser ud,

Det er dog heller ikke alt, de lægger ud.

-A
--
http://www.hojmark.org/