vista maskine sender mail 2 gange når der ~
Fra : Peter Larsen

Dato : 07-02-09 05:06

Hej Alle,

en vista bærbar, jeg supporterer, siger "sender mail" to gange, når den skal
sende en mail. Den modtager også "in duplo", hvad det angår har jeg en
support forespørgsel hos postserver.

?????

Med venlig hilsen

Peter Larsen

Fra : Peter Larsen

Dato : 11-02-09 22:28

Peter Larsen <digilyd@hotmail.com> wrote:

> en vista bærbar, jeg supporterer, siger "sender mail" to gange, når
> den skal sende en mail.

Løst. En af de opsatte konti havde en ugyldig pop3 server lagt ind, så den
prøvede at sende den mail, som skulle den vej hver gang der blev sendt en
anden mail.

> Peter Larsen

Med venlig hilsen

Peter Larsen

Fra : Kent Friis

Dato : 12-02-09 19:01

Den Wed, 11 Feb 2009 22:28:01 +0100 skrev Peter Larsen:

> Løst. En af de opsatte konti havde en ugyldig pop3 server lagt ind, så den
> prøvede at sende den mail, som skulle den vej hver gang der blev sendt en
> anden mail.

Sjovt, for man kan faktisk ikke bruge en pop3 server til at sende.
Kun til at modtage.

Mvh
Kent

.... for katten.