Adgang til svømmehal
Fra : Ole Bro

Dato : 07-02-09 04:21

Hej,

Efter en lille snak med en dykkerkammerat, hvor vi diskuterede vores
faciliteter og adgang til svømmehal, er jeg kommet til at tænke på,
hvordan andre klubber har det. Vi har i vintersæsonen, hvor de
erfarene er vil konditionstræne og så er der instruktørene, der gerne
vil give deres elever de bedste mulighder for at lære tekniker og øve
sig.

Vi har et halvt bassin (50m) 2 gange om ugen, hvilket efter vores
mening er for lidt, når der der skal være 11 elever i vandet sammen
med dem der konditionstræner.

Hvordan er det hos jeg andre?

/Ole

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 07-02-09 17:50

On 7 Feb., 12:21, Ole Bro <ole2...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Vi har et halvt bassin (50m) 2 gange om ugen, hvilket efter vores
> mening er for lidt, når der der skal være 11 elever i vandet sammen

Vi har 2 timer Mandag og Fredag fra 20.00-22.00 hele vinterhalvåret
inkl. sauna, svømmehalen har 6 baner (25m) med dyb ende +børnebassin

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 09-02-09 05:55

Vi har en time mandag fra 20-21 i vinterhalvåret

MVH
Svend Erik

Fra : Esset

Dato : 08-02-09 23:54

> [...]
>
> Vi har et halvt bassin (50m) 2 gange om ugen, hvilket efter vores
> mening er for lidt, når der der skal være 11 elever i vandet sammen

I Helsinge har vi svømmehal fra 20-22 hver torsdag. Det har vi delt op
så juniorer er der fra 20-21 og seniorer fra 21-22. Svømmehallen er
super til konditionstræning; men en simpel ABC prøve kan ikke lade sig
gøre, da der kun er 1.70 m i den dybe ende. Vil vi dybere, må vi tigge
os ind hos andre klubber i andre kommuner, hvor der findes dybde. Det
er ikke for godt, da det afholder en del fra at få vintertrænet. Vi
håber snart at kommunen får gjort noget ved tankerne om at bygge en ny
svømmehal.
Tidligere kunne vi bruge søværnets svømmehal i Auderød; men den er
desværre lukket nu

Fra : Allan Hansen

Dato : 09-02-09 09:38

"Esset" <raahauge.nielsen@hotmail.com> skrev
>..... men en simpel ABC prøve kan ikke lade sig gøre, da der kun er 1.70 m
i den >dybe ende.

Det forklarer jo at klubben hedder Bundskraberen.

Allan Hansen